fbpx

כתיבת תוכן ומאמרים לאתר שלך בכל זמן נתון!

תוכן זו מילת המפתח בנושא קידום האתרים. לפעמים זה נראה מובן מאליו, אבל זה ממש לא.

כל מקדם אתרים חייב להיות בן אדם אשר מסוגל לכתוב תוכן ולספק מאמרים ללקוחות שלו באופן שוטף לאתר שלו מדי שבוע.

יש מקדמים שלא כותבים ומעדיפים שמישהו אחר יכתוב, תמורת כסף כמובן, והם מקבלים את המאמר ומפרסמים.

בתור מקדם אתרים, אני גם כותב תוכן ומאמרים ומספק אותם ללקוח שלי. אבל שלא תחשבו שמספיק לפרסם מאמר באתר שלכם פעם בשבוע זה זבנג וגמרנו. או, כל כך לא…

כותב תוכן וכותב מאמרים לאתר שלכם ומחוץ לו

חוץ מכתיבת תוכן לאתר שלכם חשוב לכתוב תוכן גם למקומות מחוץ לאתר – כלומר, כל שבוע כותב התוכן שלכם או המקדם צריך להכין לפחות 3 מאמרים:

אחד לאתר שלכם, אחד לאתר אחר שיפרסם ויתן קישור לאתר שלכם, ועוד מאמר לשתילה באתרים אחרים. כך שכל חודש יוצא שהמקדם צריך לכתוב מעל 12 מאמרים – וברוב המקרים זה אכן יותר תוכן ומאמרים מאשר 12 מאמרים, כי קישורים פעם בשבוע זה לא מספיק כדי לקדם אתר בגוגל ובאינטרנט, אם מחשיבים את כל התחרות שהולכת בגוגל בקרב אותו אתר.

לכן, בשביל לכתוב כזו כמות של תוכן ומאמרים, ושיהיו שונים ומגוונים כל אחד מהשני, על הכותב להיות מקורי ויצירתי ולחדש לגולש כל הזמן, מבלי שישתעמם וירגיש שכל מאמר באתר הוא בעצם “אותו מסטיק לעוס” אלא להיפך – לעניין אותו ולגרום לו להישאר באתר ולהמשיך לגלוש בו. כך שבעצם במקצוע הזה בכל מאמר צריך להמציא את עצמך מחדש ולהביא משהו חדש לעיניי הגולש.

בשורה התחתונה, המאמרים והתוכן באתר שלכם צריכים להיות קולעים לנושאי האתר, לקדם אותו בצורה הטובה ביותר ובאופן חוקי, לעניין ולמשוך את עיניי הגולש להמשיך לקרוא וגם להשתמש בטכניקות קידום כדי להשאיר אותו באתר “ולגרות” אותו במאמרים ותוכן נוסף.

אני מעניק את שירות הכתיבת מאמרים בתוך חבילת קידום האתר שלי, אותו מקבל הלקוח אשר מחליט לקדם את האתר דרכי, עם עוד שירותי קידום אתרים נוספים ורבים.
אך אם רוצים להזמין ממני מאמרים ותוכן לאתר שלכם, לא משנה אם אתה מקדם אתרים אחר שאין לו זמן או בעל עסק שכבר נגמרה לו ההשראה – תרגישו חופשי לפנות אלי ותקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר לקבלת מאמר מושלם שיתאים לאתר שלכם כמו כפפה ליד.

למה התוכן כל כך חשוב לקידום האתר?

תוכן מקורי

אסור לשכוח, שהתוכן שנכתב חייב להיות מקורי לכל אתר ואתר באופן ספציפי. אי אפשר לכתוב מאמר אחד, ואז להפיץ אותו במלא אתרים אחרים. גוגל מפרש את זה לא נכון, כי הוא רואה את זה כחומר מועתק. אני גם יכול לכתוב את המאמר הכי מוצלח ויפה בעולם, ויבוא מישהו ויגנוב אותו, יעתיק אותו לאתר שלו ורק ישנה את שם הלקוח ומספר הפלאפון. אבל לא רק שהוא פוגע באתר שלי, הוא פוגע גם בעצמו. גוגל יודע לזהות זאת, וכזה דבר יכול להרוס לנו את כל העבודה שבנינו.

תוכן מגוון ומעניין

חשוב לא להתעצל, לכתוב כל הזמן מאמר חדש ומקורי - וכל תוכן שייכתב חייב להיות שונה לגמרי מהתוכן האחרון. לא רק שאנחנו יכולים לגרום לגוגל להשתעמם ולהבין שאנחנו לא מחדשים שום דבר, אנחנו נאבד גולשים. אסור לזלזל באינטיליגנציה של הגולשים. הגולש מחפש מידע ספציפי בדרך כלל למה שהוא צריך - וחומר שיהיה אותו דבר אבל המילים ישתנו בצורה מסוימת (מין "אותה גברת בשינוי אדרת") רק יגרמו לו לצאת מהאתר שלכם - אתם תאבדו דירוג בעיניי גוגל, ותפסידו לקוח פוטנציאלי.

איכות התוכן

זה לא הכמות, זה האיכות! הרי לכל אחד אנחנו יכולים לתת דף ועט, להגביל אותו ב-300 מילים, לתת לו נושא לכתיבה - ולקבל מאמר. השאלה איך יהיה המאמר שנקבל הוא מילת המפתח... לכן עדיף להשקיע בכותב תוכן מקצועי, שמבין את נושא הקידום אתרים, ישלב בתוכן את מילות המפתח החשובות לכם (ולא בהגזמה! כי גוגל לא טיפש בכלל) ויתן קישורים פנימיים בתוך האתר שלכם, ובעצם ידאג שכל מאמר ישרת את האתר שלכם כמה שיותר טוב ובצורה הטובה ביותר שתגרום להעלאת האתר בעיניי גוגל ובעיניי הגולשים שלכם.

תוכן חוקי

לצערי נתקלתי בפעמים רבות אצל מקדמים לא חוקיים, שהם פשוט בנו מאמר ממילות מפתח ותקעו את המילים בכל מקום, ככה הם יגבירו את הסיכויים שהמילה תתפס בעיניי גוגל ותקדם אותם. מקדמי אתרים לא חוקיים יש לא מעט ברשת, וצריך להיזהר. הם יכולים גם למשל לכתוב מאמר בצבע לבן, כך שלא יראו את המילים אבל בעצם הם השתמשו בכל המילות המפתח. אולי זה באמת יקפיץ את האתר בגוגל, אבל תאמינו לי, גוגל יקלוט מהר מאוד מה קרה ויעלים אתכם מהר כמו שהוא העלה. מניסיון שקרה ללקוח שלי אצל מקדם אחר.

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

כל פעם שמוסיפים תוכן חדש, צריך לערוך אופטימיזציה לתוכן. וכמו כן, לכל התוכן באתר שלנו. אז מה זה בעצם אופטימיזציה? למה זה הכרחי? ולמה אנחנו לא יכולים בלי זה אם אנחנו רוצים לקדם את האתר? לכל הפרטים לחצו על הכותרת.

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button