fbpx

כתיבה וניהול בלוגים - מה עושים עם זה?

אז מה זה בעצם בלוג? פעם, לפני עידן האינטרנט, היינו מסתפקים ביומן אישי בו היינו כותבים חוויות, סיפורים, שירים ומה לא. עם הזמן זה נהיה “לכתוב למגירה” והיום בעידן הנוכחי כולם בבלוג.

בלוג זהו אתר אינטרנט, או חלק מאתר אינטרנט, שמטרתו היא שיתוף אותם דברים אישיים שהיינו כותבים לעצמנו, אלא שבבלוג אנחנו חושפים זאת לכל גולשי האינטרנט ואף מאפשרים להם להגיב ולהביע את דעתם.

כמו שיש מלא סוגים של יומנים, כמו יומן אישי, יומן מסע, יומן תלמיד וכדומה – אותו עיקרון זה בבלוג. יש אנשים שפותחים בלוג אישי, בלוג חוויות, בלוג ביקורות על מסעדות ועוד. היום הבלוג נהיה חלק מאוד חשוב באינטרנט ויש אתרים שמטרתם העיקרית והשרות היחיד שהם מציעים הוא פתיחת בלוג, כמו אתר “בלוגר” של גוגל.

כתיבה וניהול בלוג כאמצעי לקידום האתר

כתיבה וניהול בלוגיםאז פה בעצם תחום קידום האתרים נכנס לתמונה – בלוג הוא אמצעי מאוד פופלארי ונפוץ לקידום האתר. כאמצעי מצליח בזכות עצמו בתרבות האינטרנט והאתרים, מקדמי אתרים משתמשים בו כדי להפיץ את התכנים של בעל העסק ולפרסם אותו ובכך להעלות את האתר בגוגל.

אתם בטח חושבים לעצמכם – בשביל מה אני צריך בלוג לאתר? לא מספיק האתר שלי? אז נכון, האתר הוא בהחלט חשוב מאוד אבל בלוג הוא תוספת מאוד חיונית וחשובה שיכולה להוסיף המון לאתר שלכם.

אקח לדוגמא את המקצוע שלי, מקדם אתרים. אני פותח בלוג, אבל בשונה מהאתר בו אני רק כותב ומציע את שירותיי כמקדם אתרים בגוגל, כמקדם אתרים באינטרנט וברשתות החברתיות, בבלוג יהיה אפשר לקרוא דברים שהם מעבר לעבודה ולשרות קידום אתרים – כמו כלים פופלארים שאני משתמש בהם לקדם את האתר, איזה תבניות אני ממליץ להשתמש, כל מיני המלצות וטיפים, שיתוף חוויות וסיפורים מצחיקים, וגם עצובים לא חסר, על לקוחות שהיו לי ואפילו לסיפורים מהיום יום למי שממש מתעניין בי.

בבלוג הגולשים והלקוחות שלך יוכלו להכיר את האני האמיתי שלך, להיכנס קצת מאחורי הקלעים, לשמוע סיפורים שקרו לך וזה יקרב אותם אליך והם ממש ירגישו כבר שהם מכירים אותך. בגלל שהבלוג מתעדכן כל הזמן בפוסטים חדשים, אנשים שיאהבו את הפוסטים בבלוג ירצו להיכנס עוד להמשיך להתעדכן וזה יקפיץ את האתר. לכן חשוב שבניגוד לאתר, בו כותבים ומדברים “דוגרי” לגולש – בבלוג תהיה נימה אחרת, יותר פרטית ואישית, וכתובה באופן עצמאי ואישי ולא בכתיבה רובוטית ומוכרת.

איפה אני יכול לפתוח בלוג?

ובכן, היום מלא אתרים מציעים פתיחת בלוג. בין היתר אפשר למנות את ישראבלוג המפורסם, בלוגר של גוגל, ואף בלוג בתפוז שבו אפשר לקבל כסף על כניסות לבלוג. גם אתרי וורדפרס מאפשרים פתיחת בלוג בתוך האתר שלכם, כל שעלינו לעשות הוא במקום להשתמש באופציית עמודים להשתמש באופציית פוסטים. אפשר גם לפתוח עמוד ראשי באתר ששמו “בלוג” ולשם לשייך את כל הפוסטים ישירות לעמוד, כך שממש תוכלו להבדיל את התכנים שאתם כותבים באתר לכאלו של בלוג, וגם לפתוח אופצייה לתגובות.

שרותיי כמנהל וכותב בלוגים

אם שכרתם אותי כמקדם אתרים בגוגל – ניהול הבלוג הוא כבר בתוך החבילת קידום שלכם, כך שאין לכם מה לדאוג כי אפתח לכם בלוג בכל אתר בלוגים פופולארי, כולל באתר שלכם, ואדאג לעדכן אותו בתוכן מעניין, אישי ומושך, בהתאם לעסק שלכם. אתם לא צריכים להיות יצירתיים ולחשוב ולכתוב אותו – אני אעשה זאת בשבילכם. אולי מדי פעם אשאל אתכם שאלות ספציפיות כדי לקבל השראה, חוץ מזה אתם לא צריכים לעשות כלום. כן, כן. כל תחום הבלוג לגמרי תחת ידיי.

אם אתם רוצים את שרותיי כמנהל בלוג ופתיחת בלוגים – אשמח לעזור לכם, אתם מוזמנים לפנות אלי בעמוד צור קשר עם האתר שלכם ואדאג לתמחר לכם מחיר מעולה שיכלול פתיחת בלוגים בכל אתר אפשרי עם סיסמא ושמות משתמש, עיצובם והתאמתם לגוגל, הדרכה על השימוש בהם ועוד.

מחפשים תוכן מקורי, מעניין ומושך את העין לבלוג שלכם ונגמרו לכם הרעיונות והיצירתיות? תוכלו לפנות אלי גם בשביל כתיבת תוכן ומאמרים לבלוג שלכם.

לעוד הצעות, בקשות, רעיונות, שירותי קידום אתרים נוספים, עצות וטיפים תרגישו חופשי לפנות אלי ואענה לכם בהקדם האפשרי.

יתרונות בפתיחת בלוג:

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

מה לגבי שיווק ברשתות חברתיות?

בלוג זו אופציה חשובה לקידום האתר ובהחלט מומלצת, אבל רשתות חברתיות זה כבר הכרחי לצורך קידום האתר שלכם. כמו ניהול בלוג, אני מציע מגוון חבילות ישווק ברשתות החברתיות השונות באינטרנט, מהכי פופלאריות עד להכי מוכרות. לקריאה נוספת, לחצו על הכותרת.

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button