fbpx

הכל על קידום אתרים ממומן

אז החלטתם ללכת רק על קידום אתרים ממומן. או שהחלטתם לעשות גם קידום אורגני וגם קידום ממומן. הדף הזה נועד לענות על כל השאלות שיש לכם על הקידום הממומן, מה היתרונות שלו והאם יש לו יתרונות על האורגני, מה צריך לעשות באתר בשביל לקדם אותו ממומן (רמז: לא הרבה כמו שחשבתם) ועוד. קריאה נעימה!

אז מה זה קידום אתרים ממומן?

קידום אתרים ממומן זה ההיפך מקידום אורגני. משמו, קידום ממומן, אפשר להבין שזהו בעצם קמפיין שבו אנחנו מממנים אותו כדי להופיע ישירות בעמוד הראשון של גוגל, מבלי שום מאמץ, השקעה או עבודה קשה.

בעבודת קידום ממומן אנחנו משקיעים סכום מסוים של כסף, והאתר שלנו יופיע בראש העמוד הראשון, בקטגוריית “מודעות”, עד שהסכום המסוים של הכסף שהצבנו בקמפיין ייגמר.

כלומר, אם למשל אנחנו התחייבנו לשלם 20 שקל עבור 10 כניסות של גולשים, אז אחרי ש-10 גולשים יכנסו לאתר, האתר שלנו בעצם יעלם מגוגל, כי התקציב שהצבנו עבור הכניסות שלנו נגמר.

כך שאחרי שזה קורה, צריך להציע לגוגל הצעת מחיר חדשה יותר גבוהה מההצעה האחרונה עבור כניסות חדשות, וכך חוזר חלילה.

מצד אחד, אתם ישר תופיעו בעמוד הראשון של גוגל ובראש העמוד. אך מצד שני, ברגע שהתקציב שלכם יגמר, האתר יעלם חיש קל בדיוק באותה שניה שהוא גם עלה.

יש שיטעו לחשוב ויגידו – זה יותר טוב מקידום אתרים אורגני! פה אני משלם נטו על כניסה לאתר שיכולה להביא לי הכנסה, אני מופיע ישר בראש העמוד וזה יוצא פחות כסף מקידום אורגני.

אבל זו אחת הטעויות החמורות של בעלי העסקים והאתרים ושמביאה אותם לנפילה של ממש.

קודם כל, לגבי עניין הכסף, זה לא יוצא יותר זול מקידום אתרים אורגני. מה שקורה הוא שכל פעם אתם צריכים לפתוח קמפיין חדש, וכל פעם תצטרכו להציע יותר כסף עבור ההקלקות, כך שמקמפיין לקמפיין אתם רק תשלמו יותר.

בקידום אורגני אתם משלמים על איכות ועל עבודה – אתם מקבלים מאמרים לאתר, קישורים ושיווק מחוץ לאתר ובתוכו, כתיבת בלוג, עמוד פייסבוק עסקי ועוד, ולעומת ממומן אתם בעצם לא מקבלים הרבה תמורה למחיר שלכם – אתר שהוא לא בהכרח אתר, מספיק אפילו דף נחיתה עלוב, העיקר שיהיה קישור של דף כלשהו באינטרנט ולמה להיכנס.

אין תוכן, איך שיווק, אין כלום. לגוגל כל זה לא משנה. שילמתם? אתם בפנים. מצידה של גוגל שהאתר יהיה על הפנים ויהיה בו רק מילה.

אז נכון, לעומת קידום אורגני שדורש שהאתר שלכם יהיה 100 אחוז טוב ולרצות את הגולשים ואת גוגל – אבל לפחות תקבלו תמורה ולא תהיו תלויים בלחיצות של אנשים.

דבר שני הוא שלא כל הקלקה הופכת את הגולש ישר ללקוח. ב-90 אחוז מהמקרים הוא יוצא מהאתר כמו שהוא נכנס.

בגלל החוסר של כל השירותים שאני מעניק במסגרת שירותי קידום אתרים אורגני, האתר בקידום ממומן יוצא משעמם, ריק, בלי תוכן, לא מושך את העין, לא מספק את הגולש מבחינת מה שהוא חיפש ולכן הוא יוצא ממנו.

גם אל תשכחו שהמתחרים שלכם אוהבים מאוד להקליק עליכם כדי שייגמר לכם הקמפיין ותפנו להם את המקום.

אני מכיר אלפי אנשים שהיו מתים לרכוש את חבילת הקידום האורגני שלי במקום קידום אתרים ממומן אותו הם רכשו, לא קיבלו עבודה ושילמו כל חודש על כולם.

אז נכון, לוקח לאורגני זמן להתקדם – אבל היי, לא שילמתם לחינם למקדם אתרים שלכם והוא ימלא את האתר שלכם בכל טוב, שיגרום לאתר שלכם להגיע לתוצאות בסופו של דבר.

אם בכל זאת החלטתם להתמקד רק בקידום ממומן ולא באורגני, כדאי לעשות את זה במחשבה ובקפידה ולתכנן מתי בדיוק אתם הולכים לעשות את זה, לכמה זמן, מה אתם רוצים לשווק בדיוק ועוד.

בעל עסק יקר, הגיע הזמן להתקדם!

הגיע הזמן שתתחילו להתקדם בגוגל! צרו איתי קשר עוד היום ותתחילו לקבל חשיפה כמו שמגיע לכם >>

שאלות ותשובות

הוא יכול למלא יומן לתקופה שהיומן שלכם ריק או לשווק מבצע או מוצר מסוים לתקופה מסוימת, כמו למשל לתקופת הבלאק פריידי. קידום ממומן לא מצריך אתר מושקע ויפה עם מאמרים מתעדכנים, אופטימיזציה, שיווקו ועוד, כך שאין לכם הרבה עבודה לעשות באתר. מספיק שיהיה לכם דף אחד שמספק לידים ומבחינת גוגל אתם בסדר גמור. כמו כן ההגעה לעמוד הראשון היא מיידית, ולא כמו הקידום האורגני שכולל המון תהליכים ושלבים עד שמגיעים לעמוד הראשון בגוגל.

החסרונות בקידום הממומן הוא כמו שציינתי: כמו שהוא מעלה הוא יכול להוריד. ברגע שהתקציב שלכם נגמר והאתר שלכם ירד, הוא בעצם לא נשאר בשום עמוד בגוגל. בקידום האורגני למשל, קורה שהאתר עולה ויורד, אבל הוא תמיד יישאר בגוגל. בקידום הממומן הוא לא משאיר שום חותמת וסימן.
עוד חסרון ששמתי לב אליו בעבודתי כמקדם אתרים, הוא שמתחרים אוהבים לקלקל למתחרים שלהם והם לוחצים בכוונה על האתר שלכם כדי שתשלמו על כך, ובעצם על הכניסה שלהם אתם מאבדים גולשים ולקוחות פוטנציאלים. קורה הרבה שמתחרים נכנסים לכם בכוונה עד שהתקציב שלכם נגמר ובעצם “מעיפים” אתכם מגוגל.
חסרון נוסף הוא שהאתר שלכם אמנם יופיע בראש התוצאות בעמוד הראשון, אך גוגל מבדיל אתכם בכך שהוא מסמן אתכם כ”מודעה”. אצל הרבה גולשים זה פסיכולוגי פשוט לדלג על התוצאות הראשונות שרשום בהן “מודעות” כי הם רואים בזה משהו פרסומי ולא רלוונטי.

תלוי בכם ובתקציב שלכם, באיזה סכום אתם מציעים, כמה עולים מילות המפתח שלכם וכמה כניסות עומדות לרשותכם. למשל, אם הצעתם 30 שקל עבור 13 כניסות, אחרי 13 כניסות תחויבו ב-30 שקל והקמפיין יירד מגוגל. לאחר מכן תצטרכו להוסיף יותר כסף. אפשר גם לבחור מתי אתם רוצים שהמודעה תתפרסם כמו באילו ימים, באילו שעות ביום ועוד.

תלוי לצורך מה. אני אישית ממליץ להשתמש בקידום האורגני, מכיוון שקידום ממומן יכול באמת להרים אתכם ישר לעמוד הראשון ולמקום הראשון בלי בעיה, והוא לא מצריך שום עבודה קשה, אבל כמו שהוא עלה הוא יכול באותן שניות לרדת, אם נגמר לכם התקציב. אפשר להשתמש בקידום ממומן למקרים חריגים בלבד, למשל אם אתם ממש צריכים למלא יומן או שאתם יצאתם במבצע חדש ואתם רוצים לשווק אותו, וכל זה לעניין של שבוע בלבד. לשם כך הקידום הממומן הוא טוב, אבל לאופן קבוע לא הייתי משתמש בו.

כן, הקידום הממומן לא פוגע בקידום האורגני. אפשר לפתוח בקמפיין ממומן כדי להופיע ישירות בעמוד הראשון, ותוך כדי לקדם את האתר בצורה אורגנית כך שבזמן שהוא יהיה בעמוד הראשון בתור המודעות של גוגל, הוא לאט לאט יתקדם גם בצורה האורגנית.

אילו חבילות קידום ממומן אפשר לקבל ממני?

אז קודם כל, בשביל קידום אורגני צריך לעשות המון המון דברים, כמו כתיבת מאמרים בתדירות גבוהה, לשווק את האתר, לפתוח לו עמודים ברשתות החברתיות ועוד ועוד.

אבל בקידום אתרים ממומן? אתם בעצם צריכים רק דבר אחד… אתר!

לכן השרות היחיד שאני יכול לעזור, בנוסף בקידום הממומן, הוא לבנות לכם אתר. חוץ מזה, אתם לא צריכים שום דבר, חוץ מחשבון בנק ואתר, אתם מסודרים.

האתר יכול להיות לא מושקע, לא מעניין, לא מושך את העין, לא משווק ולא כלום. מספיק שיהיה אתר. את גוגל כל זה לא מעניין כל עוד שילמתם כדי להופיע אצלו.

צריכים אותי בתור בונה אתרים? אשמח לעזור לכם להרים אתר מכובד, מרשים ויפה.

רוצים אותי גם כאיש מקדם אתרים ממומן וגם כמקדם אתרים אורגני? בשמחה. אפשר לשלב את שניהם, אך צריך לדעת מתי בדיוק להשתמש בממומן ובאיזה אופן, לכן אשמח לעזור לכם.

כמו כן, בנוסף לבניית קמפיין קידום אתרים ממומן בגוגל, יש גם אפשרות לבניית קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות השונות כמו בערוץ הסרטונים ביוטיוב של האתר שלכם, בניית קמפיין פרסום בפייסבוק ועוד, אותם גם אפשר להשיג אצלי.

יתרונות הקידום האורגני בגוגל על פני ממומן

אז מה זה בעצם קידום אורגני לאתר? מה היתרונות והחסרונות שלו לעומת הקידום הממומן? אילו שלבים ותהליכים הוא כולל בתוכו? לחצו על הכותרת לקבלת כל הפרטים והמידע.

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button