fbpx

מה זה בעצם אתר רספונסיבי?מה זה אתר רספונסיבי

בטח יצא לכם להתקל במונח הזה ושאלתם את עצמם – מה זה אתר רספונסיבי?

אז אתר רספונסיבי זה בעצם אתר שמותאם למכשיר הנייד. אם שמתם לב, כשאנחנו נכנסים לאתר דרך האייפון, הסמסונג או הגלאקסי, האתר מעוצב שונה בדרך כלל מאשר איך שאנחנו רואים אותו על המחשב.

וזה כי המחשב שלנו מראה את האתר בצורה רחבה וארוכה, ואילו המכשיר הנייד שלנו קטן ומראה את המסך לאורך. לכן עלינו לבדוק, כשאנחנו בונים אתר – האם אתר שלנו רספונסיבי ומתאים למכשיר הפלאפון.

למה בעצם אני צריך אתר רספונסיבי?

כי כיום, רוב הגולשים או הלקוחות הפוטנציאלים שלך יכנסו לאתר שלך בעיקר דרך הפלאפון האישי שלהם.

היום הרבה אנשים שנמצאים בעבודה, בחוץ או במקום אחר לא תמיד נגישים למחשב ולא יכולים לגלוש דרכו אל האתר שלכם. גם כשמחשב נגיש לאנשים, היום רוב האנשים צמודים לפלאפונים שלהם ויעדיפו אף לגלוש באינטרנט דרך הפלאפון ולא דרך המחשב.

כן כן, האייפון הרג את המחשב. לכן אסור לנו לזלזל בבעלי האייפונים והסמארטפונים ועלינו לדאוג שהם גם יהנו מחווית גלישה נעימה, נוחה, וידידותית למשתמש, גם דרך הפלאפון שלהם.

תחשבו על לקוח שנכנס לאתר שלכם דרך הפלאפון, רואה שהוא נראה כמו במחשב ובעצם צריך ממש “להתענות” ולהגדיל ולהקטין את המסך כדי לקרוא או ללחוץ על כפתור.

לא חבל? אם יש לו ממש סבלנות, הוא יחכה להגיע למחשב. אם אין לו, הוא יצא מהאתר שלכם וגוגל יפרש זאת שהאתר שלכם “לא סיפק את הסחורה” והוא יוריד אתכם בתוצאות, ואם זה לא מספיק אז גם איבדתם לקוח פוטנציאלי.

איך אני יכול לדעת אם האתר שלי מותאם לכל המכשירים הניידים?

פשוט מאוד. אתם לא צריכים להיות מקדם אתרים כדי לגלות. יש 2 דרכים לברר זאת. הדרך הצפויה שכולנו ישר יכולים לחשוב עליה,  והיא פשוט להיכנס לאתר שלכם דרך המכשיר האישי שלכם.

תכנסו, תגלשו, תעיינו בו, תנסו לראות אם הוא ידידותי וקל לשימוש דרך הפלאפון. ממליץ לכם גם לשאול בעלי פלאפונים אחרים אם הוא נוח להם, יכול להיות שהם יוכלו אפילו לתת לכם רעיונות והצעות לייעול.

הדרך השנייה והממש קלה וזריזה, הוא לבדוק זאת דרך גוגל עצמו. גוגל פתח דף במיוחד בשביל אנשים שרוצים לבדוק זאת ואתם יכולים לבדוק זאת בעצמכם.

הזינו את כתובת האתר שלכם, לחצו על כפתור “נתח”, חכו כמה דקות עד שהאתר ינתח את האתר, ואז גוגל יבשר לכם את הבשורה הטובה: “מעולה! הדף הזה מותאם למכשירים ניידים.” אם הוא לא רשם זאת, כדאי שתמהרו להתאים את האתר שלכם למכשיר הנייד!

זקוקים לעזרה או אופטימיזציה לאתר? אשמח לעזור.

לעוד ממני היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button