fbpx

מדריך הוספת מנהל לדף עמוד עסקי בפייסבוק בקלי קלות, צעד אחר צעד!

וידוי קטן לפני שאתם מתחילים לקרוא: מי שעוקב אחר האתר שלי, בטח שם לב שכל הפוסטים, המאמרים והעמודים שאני כותב על קידום אתרים הם מאוד מושקעים ובאמת מנסים לעזור לבעל העסק הקטן להתקדם ולהצליח. יש כאלו שיכולים לקרוא את הכותרת מדריך הוספת מנהל לדף עמוד עסקי בפייסבוק ולהתאכזב קצת, כי מדובר במשהו בסיסי אבל עדיין יש כאלו שלא יודעים איך לעשות את זה, והרבה לקוחות שואלים אותי איך הם מוסיפים אותי, אז המאמר הזה נכתב באמת בשביל לעשות חיים קלים לי, ללקוחות ולאנשים רבים שבאמת לא יודעים איך זה עובד, וזה גם הסיבה שהוא מקוטלג בתור “בלוג” ולא בתור טיפים.

אז חדל קשקשת, ובואו ניגש לעניין שעליו מדבר הפוסט וזה מדריך הוספת מנהל לדף עמוד עסקי בפייסבוק. יש כמה סיבות שבהם אנחנו צריכים להוסיף מנהל לעמוד העסקי שלנו בפייסבוק:

  1. שותף לעסק שהוא יותר טוב מאיתנו בתחום השיווק והכתיבה
  2. תקלה או משהו לא מובן לכן אנחנו צריכים מישהו שמבין בתחום ניהול עמוד עסקי בפייסבוק ויכול לעזור לנו (משהו זמני, לא יותר).
  3. שכירת מקדם אתרים או מנהל ברשתות החברתיות שינהל את העמוד עבורנו ויהיה אחראי על התכנים, שיווקם ומענה לגולשים.
  4. שכירת בעל מקצוע כמו מומחה קידום אתרים או מנהל רשתות חברתיות שיעשה עבורנו בניית קמפיין ממומן בפייסבוק בלבד.

אז איך מוסיפים מנהל לעמוד הפייסבוק העסקי שלנו?

אם חשבתם שאתם צריכים להיות חברים בפייסבוק עם המנהל אותו אתם רוצים להוסיף לניהול העמוד בפייסבוק , אז טעות בידכם. אתם רק צריכים לבקש ממנו את כתובת המייל שלו איתו הוא רשום בפייסבוק.

מדריך הוספת מנהל לדף עמוד עסקי בפייסבוק
השלבים להוספת מנהל לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם שלב אחר שלב

אז נתחיל בהוספה: קודם כל, היכנסו לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם. אם תשימו לב בשורה למעלה, ממש מתחת לתפריט הראשי של פייסבוק, יש שורת כלי ניהול. בצד ימין, תראו את המילה “Settings” ואם אתם בעברית, אז זה “הגדרות” – לחצו על זה.

לאחר מכן יפתח לכם דף חדש ובו הגדרות. שימו לב לתפריט שיש לכם מצד שמאל. חפשו את “Page Roles” (בעברית: תפקידים בדף) ולחצו עליו. ואז תעברו לדף חדש שבו אתם מוסיפים את המנהל!
בתיבה הריקה אתם רושמים את שם הגולש אותו אתם רוצים להוסיף כמנהל (אם אתם חברים שלו בפייסבוק) ואם לא, אתם רושמים באותה תיבה את כתובת המייל שלו.

מתחת לתיבה יהיו לכם אפשרויות שונות להגדרת “הרמה” של הגולש. זה תלוי לבחירתכם ושיקולכם עד כמה אתם סומכים על האדם אותו אתם מוסיפים לניהול (קרו מקרים שאנשים נתנו לאחרים שליטה מלאה והם בסוף העיפו את הגולש המקורי שדף הפייסבוק העסקי שייך לו מהניהול לכן היזהרו).

כמובן ש-Admin (מנהל) זו האפשרות הטובה ביותר כי יהיה לגולש את כל האפשרויות שיש לכם. אך אם אתם עדיין מפחדים וחוששים, מומלץ לבחור ב-Editor (עורך), שזה אומר רק לערוך את העמוד, העלאת פוסטים ודברים נוספים בלי שינוי הגדרות של העמוד. יש גם הגדרות ל”מפרסם” (מישהו שרק יעשה לכם בניית קמפיין ממומן בפייסבוק) וגם אפשרות ל”אנליסט” לראות רק נתונים אנליסטיים כמו סטטיסטיקות, לכמה אנשים הגיע הפוסטים, מעורבות בדף ועוד.

לסיום, אל תשכחו לרדת למטה באותו דף וללחוץ על “SAVE” או בעברית “שמור”. לאחר מכן תבקשו להזין את הסיסמא האישית שלכם בפייסבוק, כך פייסבוק מוודא שזה אתם באמת אלו שעשיתם את השינוי בדף.

הסרת מנהל מניהול העמוד פייסבוק העסקי

אז לאחר שסיימנו עם מדריך הוספת מנהל לדף עמוד עסקי בפייסבוק, כדאי גם לדעת איך מסירים גולש מניהול העמוד, ולא משנה מאיזו סיבה (הפסקת עבודה עם מקדם אתרים שניהל לכם את העמוד, פיצול תפקידים בעסק ועוד).

נכנסים לאותו דף של “PAGE ROLES” ויורדים לחלק של ה-Admins בו יהיו האנשים שמנהלים את הדף. שמים את העכבר על המנהל אותו רוצים להסיר ושוב לוחצים על “שמור” ומזינים את הסיסמא, ממש כמו תהליך הוספת המנהל לעמוד בפייסבוק.

שמרו על קשר עם מנהל ברשתות החברתיות !

יש לכם מה להגיב, להגיד או להוסיף על הפוסט מדריך הוספת מנהל לדף עמוד עסקי בפייסבוק ? יש לכם שאלות נוספות על ניהול עמוד עסקי בפייסבוק ? השאירו את תגובתכם פה למטה או צרו עמי קשר דרך עמוד צור קשר ואענה לכם בהקדם האפשרי! 😀

בחזרה לעמוד בלוג קידום אתרים

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button