fbpx

למה כדאי לפתוח ולנהל קבוצה בפייסבוק ? המדריך המלא

למה כדאי לפתוח ולנהל קבוצה בפייסבוק ?למה כדאי לפתוח ולנהל קבוצה בפייסבוק ? מה, לא מספיק יש לי דף עמוד עסקי בפייסבוק שמקדם את האתר והעסק שלי? מה ניהול קבוצה יכול לתת לי?

אם גם אתם שאלתם את עצמכם את השאלות האלו, טוב שאתם פה באתר שלי וקוראים את המילים האלו ממש – כי המאמר הזה נועד ממש עבורכם!

המאמר הזה הוא המאמר השלישי (וגם האחרון) שלי מתוך סדרת מאמרים שכתבתי על שימוש הפייסבוק לקידום האתר שלנו – המאמר הראשון היה על ניהול עמוד עסקי בפייסבוק והכתבה השניה בסדרה היתה על היתרונות של הפרופיל האישי שלנו בפייסבוק ועסק בשאלה שהרבה בעלי עסקים שואלים את עצמכם, אם פרופיל אישי בפייסבוק יכול להחליף עמוד עסקי בפייסבוק.

אחרי פתיחת הפרופיל האישי שמגיע ישר עם ההרשמה לפייסבוק ופלטפורמת הפתיחה וניהול של עמוד עסקי בפייסבוק המותאם לצרכי העסק שלנו, יש עוד שירות אותו פייסבוק מציע שלא כולנו משתמשים בו – הקמת הקבוצות. אז שאלתם למה כדאי לפתוח ולנהל קבוצה בפייסבוק ? בואו נגיע לעניין.

איך לפתוח ולנהל קבוצה בפייסבוק ?

קבוצות בפייסבוק – מי צריך אותם בכלל ? ולמה? איך בכלל מצליחים להקים קבוצה מצליחה בפייסבוק ? ולמה אנחנו צריכים את הכאב ראש הזה?

אז נכון, אין ניהול ובניית קמפיינים ממומנים בפייסבוק בתוך הקבוצות ואין את הקשר האישי יותר בין עמוד עסקי בפייסבוק לגולש והצרכן הבודד, אבל בקבוצות הפייסבוק יש הרבה יתרונות ואי אפשר לזלזל בהם לחלוטין. אומנם אכן הכי מומלץ לפתוח דף עסקי מסודר לאתר או לעסק שלנו, אבל אם פייסבוק נותן לנו משהו – למה שלא נשתמש בו? כמו המשפט הישן והמפורסם “נותנים לך תיקח, מרביצים לך תברח”. בקבוצות יש יתרונות לא מעטים, וכבר תוך כדי כתיבת הפוסט הזה עולים לי מלא רעיונות איך לקדם את העסק שלכם דרך הקבוצות, ואזרוק כמה מהם ממש מראשי הקודח רעיונות אל תוך הפוסט הזה דרך אצבעותיי המקישות במהרה על המקלדת:

  1. שימור לקוחות קיימים – אפשר להקים קבוצה ללקוחות שכבר יש לכם ולעדכן רק אותם במבצעים מיוחדים שאתם עושים או מתכננים, לפרסם שאלות או סקרים ולגרום להם להיות מעורבים, כך הם ירגישו שהם מעורבים ויש להם “פרוטקציה” או איזושהי עדיפות בפני בעל העסק. אתם תהיו מרוצים, הם יהיו מרוצים – ויביאו עוד אנשים לקבוצה.
  2. חיפוש קהל היעד שלכם: בתור מקדם אתרים , התפקיד הכי חשוב שלי והמטרה העיקרית שלי לפחות היא להגיע כמובן לקהל היעד של האתר שאותו אני מנהל ומקדם.
    לדוגמא, אם אני מנהל עמוד עסקי בפייסבוק למישהו שהוא עו”ד שבתחום הגירושין, ארצה להגיע לאנשים שמחפשים להתגרש (לא עלינו) כדי שהם ידעו שיש מישהו שהוא עו”ד שבדיוק ובמקרה מתעסק בתחום שהם צריכים אותו! מוחמד לא בא אל ההר? אני אבוא אליו עם ההר! וזה בדיוק היתרון בקבוצות הפייסבוק – מספיק רק לחפש קצת ותוכלו למצוא עולם שלם של אפשרויות וקהלי יעד שבדיוק מתאימים לעסק (החוכמה אבל היא לשווק את העסק בעקיפין מבלי שזה יחשב ספאם, ראו הוזהרתם, אין רחמים בעולם האינטרנט ובעולם הקבוצות בפרט!)
  3. פתיחה וניהול קבוצת פייסבוק מצליחה: בלי שום קשר לאתר ולתחום שלכם, לא רע אף פעם לנהל קבוצה מצליחה ופופולארית בפייסבוק. מה רע? יש אנשים שבכלל אין להם עסק או אתר והם פשוט קורעים את עצמכם כדי להביא כמה שיותר אנשים לקבוצה שלהם כדי שיהיו להם בה מלא מלא אנשים, ואז הם עושים דבר מאוד פשוט: מעלים פוסט ובו כותבים שהם “משכירים” את תמונת הנושא של הקבוצה לעסקים שרוצים לפרסם את העסק שלהם, כך שמי שיכנס לקבוצה ישר יקפוץ לו תמונה של העסק.
    תתפלאו אבל גם בעלי עסקים כותבים פוסט בקבוצה מסוימת ורק משלמים למנהל הקבוצה כדי שרק ינעץ את הפוסט בראש הקבוצה, כדי שכל מי שיכנס לקבוצה יראה את הפוסט של העסק ראשון. מנהל הקבוצה אמנם לא יפרסם עסק פרטי שלו, אבל הוא ירוויח קצת מהצד בזכות פרסומות.

מי ביקש קבוצה בפייס ולא קיבל: רוצים קבוצה מצליחה ופופולארית בפייסבוק?

סיימתם לקרוא את הפוסט ויש לכם עוד שאלות נוספות או מה להגיד לי על למה כדאי לפתוח ולנהל קבוצה בפייסבוק ? רוצים לדעת איך מקשרים בין העמוד העסקי שלכם בפייסבוק לקבוצה? רוצים שקבוצה בפייס תעזור לכם להגדיל את המכירות, תיצור לכם לידים, קהלי יעד חדשים ותעזור לפתח את נושא קידום אתרים בגוגל ?

צרו איתי קשר עוד היום דרך עמוד צור הקשר שבאתר או הגיבו לי ממש פה בתחתית הפוסט ואגיב ואענה לכם באופן אישי ובשמחה!

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button