fbpx

לא תאמינו מה עשיתי ללקוח כדי לקדם לו את העסק במהירות!

לא תאמינו מה עשיתי ללקוח כדי לקדם לו את העסק ! יש לי לקוח מתחום ההסעות בלונדון. אני בניתי לו אתר מושקע בוורדפרס שנמצא במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל, אני מקדם את הדף העסקי שלו בפייסבוק שמביא לו עשרות פניות מדי יום ומאז שהוא התחיל לעבוד איתי, הוא הפך לנותן שירות ההסעות מספר אחד בלונדון.

אבל אני לא כותב לכם את המאמר הזה בשביל להתרברב בהצלחה, אלא לשתף אתכם במשהו גאוני שעשיתי להם: חוברת שיווקית לעסק אותם מקבלים הנוסעים בהסעה שלו. כל מי שבוחר לנסוע איתו, מקבל בחינם חוברת מידע על כל מה שהתייר הישראלי צריך לדעת על לונדון: אטרקציות חובה, פעילויות עם ילדים, מוזיאונים, שווקים, מוקדי קניות, החזרי מס ועוד.

מה השגתי בעזרת החוברת הזו?

לא תאמינו מה עשיתי ללקוח כדי לקדם לו את העסקהיא עוזרת לשווק את עצמה: אנשים כל כך נהנים ממנה, שהם מביאים אותה בארץ לחברים והם פונים אל הלקוח שלי. כמו כן, דאגתי לשווק וליידע את כל העולם ואשתו באתר שלהם ובעמוד הפייסבוק שלהם וגם במקומות אחרים כחלק משירות השיווק שלי שהם מחלקים את החוברת הזו – כך שכל הישראלים בוחרים לנסוע איתם רק בשביל לקבל אותה! עם התמונה שעיצבתי וצילמתי להם, עם מזכרות מלונדון – מישהו יכול להתנגד?!

מי שלא מכיר אותי, אני מקדם אתרים פרילנסר שמגדיל ראש, עובד מכל הלב ונותן את כל הנשמה בקידום הלקוח שלי, המוטו שלי הוא “ההצלחה שלכם – היא ההצלחה שלי”. אני מספק את כל התוכן והשירותים לקידום העסק שלכם, ועושה הכל בעצמי. גם את החוברת הזו שרצה בכל לונדון ובארץ, שאני גאה בה מאוד, כתבתי, הפקתי, עיצבתי ותכננתי בעצמי (כן, אני גם מעצב בפוטושופ).

אני מעניק עוד עשרות שירותי קידום אתרים נוספים, ואפשר לקבל ממני שירות בניית אתר בוורדפרס (האתרים הכי טובים לקידום האתר), ניהול עמודים עסקיים בפייסבוק, קידום אורגני לאתר (במחירים נוחים לכל כיס, מבלי לשלם לגוגל!), כתיבת תוכן מקורי, מושקע ושיווקי לאתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש, ייעוץ קידום אתרים ועוד.

שמרו על קשר עם מתן כהן מקדם ובונה אתרים !

אחרי שקראתם את המאמר לא תאמינו מה עשיתי ללקוח כדי לקדם לו את העסק , הצטרפו להצלחה ותפנו אלי עוד היום בשיחה או בוואטסאפ (בהתאם למה שנוח לכם) בפלאפון 050-5869056 להזמנת שירותי קידום, ניהול עמוד פייסבוק, שיווק באינטרנט, כתיבת תכנים ועוד או אפילו סתם לשאול שאלה.

אני גם תמיד שמח לענות על שאלות במייל שלי [email protected] ואני עושה זאת במהירות וביעילות. לעוד דרכים להשיג אותי ניתן למצוא בעמוד צור קשר.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

תגובה אחת

  1. היי מתן,
    אני ממחלקת האביזרים של הטלויזיה החינוכית.
    האם יש ברשותך את המזכרות מלונדון שמופיעות בתמונה? מחפשת לצורך צילומים לתכנית ילדים
    אשמח אם תיצור איתי קשר במידה וכן!
    תודה!
    מאיה
    0507295479

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button