fbpx

טיפים של מומחה לקידום אתרים – עשה ואל תעשה באתר שלך!

טיפים של מומחה לקידום אתריםטיפים של מומחה לקידום אתרים נכתב במיוחד בשביל בעל העסק או האתר העצמאי שמתחיל לקדם את האתר שלו או לא מצליח לקדם את האתר ושואל את עצמו – אולי אני עושה משהו לא בסדר? אולי טעיתי באיזשהו דרך?

אז קודם כל, אציין בפניכם שכולם טועים. מכירים את המשפט “טעות, טועים, טעינו” ? בסה”כ כולנו בני אדם, ואם אתם לא מומחה קידום אתרים אז בטוח שיהיו לכם טעויות בדרך לעמוד הראשון בגוגל.

במקרה של קידום אתרים אורגני בגוגל , מומלץ וכדאי מאוד לא לטעות. כל טעות יכולה לעלות לכם ביוקר ולמנוע את התקדמות האתר היקר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. לכן החלטתי לכתוב את המאמר הבא, טיפים של מומחה לקידום אתרים, בתקווה לתת כמה טיפים ועצות על הדרך שיעזרו לכם לא לעשות טעויות שתשלמו עליהם מחיר כבד ותצטערו כל הדרך בהקמת אתר חדש על מה שעשיתם, ואפילו מתמימות או חוסר ידיעה. אבל כמו שאתם יודעים, זה לא מונע מאשמה או מהשלכות.

שימו לב – אני מדי פעם אעדכן את הפוסט הזה בטעויות נפוצות וחוזרות של אנשים שהם לא מקדמי אתרים כדי לעזור לכמה שיותר אנשים, כך ששווה מדי פעם לחזור לפוסט הזה ולראות מה חדש. אם יש לכם טעויות נוספות שאתם מכירים, קרו לכם, או לחברים שלכם שמקדמים לעצמם את האתר, אשמח אם תשלחו לי דרך עמוד צור קשר באתר או בתגובה לפוסט הזה.

טיפים של מומחה לקידום אתרים – להדפיס, לגזור ולשמור ליד המחשב!

  1. תמונות חוקיות – חשוב מאוד להעלות לאתר אך ורק תמונות חוקיות ולא תמונות של אנשים אחרים מבלי אישור.אם אתם מעלים תמונות של אנשים ללא אישור שלהם או שהתמונות ללא רישיון חופשי לפרסום ושימוש עצמי וחופשי, אתם מסכנים את עצמכם ואת העסק שלכם בתביעה על הפרת זכויות יוצרים.מקרה לדוגמא: נתקלתי בפוסט של מישהו בפייסבוק שבנה אתר ללקוח שלו, והלקוח הבטיח לו שהוא יביא את התמונות לאתר, ועד אז שישתמש בסתם תמונות רנדומליות מהאינטרנט. אחרי זמן, הלקוח מחק את כל התמונות אך שכח תמונה אחת – התביעה לא איחרה לבוא.לכן אל תתעסקו עם זה בכלל ותשתמשו בתמונות חוקיות בלבד, ואם היא שלכם ואתם צילמתם אותה – מה טוב! ואם אתם צריכים צלם תמונות או סרטונים לעסקים, אתם מוזמנים לפנות אלי ולקבל אחלה מחיר לתמונות עסקיות.
  2. כתיבת תוכן לאתרים – כמו המקרה של התמונות, אסור בשום פנים ואופן להעתיק תכנים מאתרים אחרים ולשים אצלכם באתר.לא רק שאתם פוגעים באתר שממנו גנבתם ללא בושה, אתם גם פוגעים בעצמכם, כי גוגל לא פראייר בכלל והוא יודע בדיוק איזה אתר העתיק. כך שזה לא חוקי מבחינה מוסרית וגם לא מבחינת קידום אתרים.כמו שלא הייתם רוצים שיעתיקו ממכם, כך אל תעתיקו מאחרים! סיפור אמיתי: ללקוח שלי היה מקרה שמקדם אתרים אחד, שלא אכתוב את שמו אבל לצערי הוא עדיין עובד בתחום ועובד על אנשים תמימים אחרים, פשוט העתיק את כל האתר שלו ורק שינה את המספרי טלפון למספרים של הלקוח שלו.הוא התקשר ללקוח שלי ללא בושה, ואמר שאם הוא לא ישלם לו סכום מסוים של כסף, הוא לא ימחק את מה שהוא העתיק. מיותר לציין ששני האתרים נפלו, גם של הלקוח שלי וגם של האתר שהמקדם אתרים ה”מקצועי” עשה.

    מסתבר שהמקדם אתרים של הלקוח שלי אומנם לא העתיק אבל הוא פעל בקידום אתרים שחור בעצמו, כך ששניהם נזרקו מגוגל בתור עונש. דאגתי לעשות ללקוח הזה בניית אתר בוורדפרס חדש לגמרי מ-0 עם חומר חדש, מקורי וטרי כמובן.

  3. בניית רשימת תפוצה לניוזלטר בחוכמה – עוד מקרה שחשוף לתביעות רבות בפני אנשים, ואסור לזלזל בזה בשום פנים ואופן. נכון, שיווק האתר וקידומו בגוגל בעזרת שיווק ניוזלטר פעיל הוא דרך מעולה ומצויינת לקדם את העסק והאתר שלכם, אבל עליכם לעשות זאת בחוכמה ובזהירות רבה!אסור להוסיף כתובות מייל לרשימת תפוצה שלכם שלא נתנו את הסכמתם להצטרף לרשימת תפוצה, אחרת זה יחשב ספאם! מספיק שהכנסתם כתובת מייל של עו”ד – וזה כמו שהבאתם לתינוק סוכריה על מקל. יש אנשים, שתסלחו לי, אבל ממש חסרי חיים והם פשוט מחכים לטעויות שלכם בשביל לתבוע אתכם ולנצל את החולשה שלכם על טעות אחת קטנה.לכן הרשימות תפוצה שאני בונה ללקוחות שלי ושלי עצמי אני דואג שהגולש ירשם מיוזמתו בלבד, בכל ניוזלטר אני נותן לו את האופציה להסיר את עצמו וכמובן מציין בכל ניוזלטר שזה מייל פרסומי, שלא יהיו טעויות. ראו הוזהרתם!
  4. בניית קישורים נכונה וחכמה – שיווק האתר באינטרנט חייב להיעשות בחוכמה ובזהירות רבה. חייבים לשווק ולקדם את האתר בזהירות ולבנות תכנית עבודה של ממש.יש אתרים שהם ממש רגישים לקישורים ומנהלי האתר ואף הגולשים בו יראו את זה כניסיון ספאם רק כדי לקדם את האתר שלכם מבלי להביא שום תועלת לאתר.לכן אל תזרקו קישור סתם כי אתם יכולים, בדקו שנושא האתר מתאים לאתר שלכם וזה חוקי. אסור גם להפיץ קישורים כי גוגל מבין שמישהו פה יושב מול המחשב ונואש לשיווק האתר…סיפור שקרה לי אישית: מקדם אתרים פנה אלי במייל בבקשה שאני אתן קישור לאתר האישי שלו, והוא יתן קישור לאתר האישי שלי, זה שאתם גולשים בו. לא רק שזה לא טוב, מכיוון שלמעשה אנחנו מתחרים אחד של השני (זה כמו שאקשר מאתר של עו”ד לאתר של עו”ד אחר על אותו נושא) ודבר שני שזה לא טוב שאתר מעניק קישור לאתר שמעניק לו קישור חזרה בעיניי גוגל.
  5. מחקר ביטויי מפתח נכון וקולע – בדקו טוב טוב את מילות המפתח שעושים לכם! נתקלתי בהמון גולשים מתוסכלים שלאחר חצי שנה עד שנה עבודה המקדם אתרים שלהם פשוט קידם להם מילות מפתח שאף אחד לא מחפש, מילים קלות שכל אחד יגיע אליהם בקלות לעמוד הראשון כי אין תחרות. מחקר מילות מפתח חייב להיעשות לפני בניית האתר וחשוב להתמקד על מילים שיביאו גולשים לאתר שלכם ולא סתם מילים שאף אחד לא משתמש או מחפש.כמו כן חשוב לבצע בהן שימוש מוקפד, כמו שבמאמר הזה אני לא זורק כל שניה את מילות המפתח טיפים של מומחה לקידום אתרים , כך גם אתם צריכים לעשות.

בקרוב! פוסט ובו סיפורים על לקוחות שנפגעו מקידום אתרים ממומן, שאספתי וליקטתי עבורכם. גם זה סוג של טיפים לקידום אתרים על טעויות ודברים שכדאי לכם להימנע. המשיכו לעקוב !

שמרו על קשר עם מומחה קידום אתרים בגוגל !

יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט טיפים של מומחה לקידום אתרים ? יש לכם שאלות נוספות על הטיפים שכתבתי או אפילו רוצים להוסיף טיפים נוספים למאמר על טעויות שקרו לכם או לאנשים שאתם מכירים או שמעתם ? השאירו את תגובתכם פה למטה ואצרף זאת למאמר הזה שמתעדכן כל הזמן, עם קרדיט כמובן למי ששלח לי! כי המטרה שלי היא לעזור לכולם להתקדם בגוגל 😀

לעוד מידע היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button