fbpx

הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן או חדש

הקמת אתר אינטרנט לעסק קטןהקמת אתר אינטרנט לעסק קטן הוא משהו שכל מי שיש לו עסק או מעוניין למכור משהו חייב לעשות את זה לעצמו אם הוא רוצה דריכת רגל בעולם האינטרנט וכדי שידעו מי הוא.

גם לאנשים שאין להם עסקים חושבים שהם לא צריכים בונה אתרי אינטרנט או כאלו שלא מוכרים כלום יש היום אתר אינטרנט כי הם רוצים שיהיה מקום באינטרנט שייצג אותם, בהם אחרים יוכלו לראות את העבודות שלהם, לקרוא עליהם ולשמור על קשר.

הרי בניית אתרי אינטרנט הוא דבר הכרחי מאוד היום בעידן של האינטרנט בו אנחנו חיים ואתר משמש לכל בעל עסק ועצמאי ככרטיס ביקור דיגיטלי בו אנשים יכולים להיכנס, להתרשם מאתנו, לקרוא עלינו ולהרגיש כאילו הם מכירים אותנו (או לפחות כך הם חושבים) וכך בעצם להשתכנע לגרום להם לקנות מאתנו.

אבל כל מי שעוד אין לו אתר ומחפש בוודאי בגוגל מילים כמו בניית אתר וורדפרס מחיר, בטח שואל את עצמו המון שאלות.

אחת השאלות היא כיצד ואיך ניגשים עכשיו לכל הנושא הזה של בניית אתרים בוורדפרס ? למי עלי לפנות – לפרילנסר או לחברה שמתמחה בבניית אתרים? איך אני אדע מה עלי לקבל? מה יבטיח שאקבל את האתר הכי טוב והכי יפה ונוח לגלישה?

קודם כל, בתור מקדם אתרים פרילנסר ועצמאי, אחד היתרונות העצומים בבחירתכם בי כבונה האתר שלכם הוא בכך שאני עצמאי ולכן נותן יחס אישי וחם לכל לקוח שלי ולו בלבד.

כלומר אם יש לכם עסק מסוים בתחום מסוים, אקדם ואבנה לכם את האתר מבלי לקדם אחרים מאותו תחום שלכם אשר הם למעשה מתחרים.

בנוסף, האתר שלכם לא ייפול בין הכיסאות – לכל שאלה, בעיה או פניה שלכם יש לכם טלפון וכתובת ישירה למי לפנות ולא תעברו מבין אדם לאדם בחברת בניית אתרים או קידום שלא באמת חשוב לו אם תצליחו או לא, הרי אתם לא לקוח אישי שלו אלא לקוח כללי של החברה. המנטרה שלי היא שההצלחה שלכם – היא ההצלחה שלי בסופו של דבר.

בנוסף, זה שאני מקדם אתרים במקצועי לצד זה שאני גם בונה אתרי וורדפרס נותן לכם עוד יתרון עצום על המתחרים שלכם – האתר שלכם יבנה מההתחלה לפי “החוקים” של גוגל מה שיבטיח סריקה מהירה וישירה בתוצאות החיפוש עם התאמה של 100 אחוז לבקשות של גוגל.

כך שבמקום שתבנו אתר אצל מישהו שהוא לא מקדם ואז להשקיע עוד כסף למקדמים שיתאימו את האתר לדרישות של גוגל לפני שהם בכלל מתחילים לקדם – איך שאני מסיים את האתר אפשר מיד להתחיל לקדם במקום לבזבז זמן וכסף על דברים מיותרים, כך שחסכתם גם זמן יקר וגם כסף!

מעוניינים בשירות הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן ? התקשרו אלי עוד היום !

אשמח ללוות אתכם בכל תהליך החשיפה והשיווק שלכם באינטרנט – מרגע בניית האתר בתור בונה אתרים ועד קידום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל!

ניתן להתקשר אלי למספר 050-5869056 או לשלוח לי מייל לכתובת [email protected] וביחד נצא לדרך חדשה שתבטיח לכם כתיבת תוכן לאתרים בעל ערך, שיווק מרשים, נוכחות באינטרנט ועוד לצד תוצאות והישגים!

רוצים שאני אפנה אליכם? מלאו את הטופס בעמוד צרו קשר ואחזור אליכם בהקדם האפשרי!

לעוד טיפים, מדריכים ומאמרים שווים שיקפיצו לכם את העסק היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button