fbpx

בונה אתרי אינטרנט בוורדפרס – הדרך שלך להצלחה ופרסום מתחילה כאן!

בונה אתרי אינטרנט בוורדפרסבונה אתרי אינטרנט בוורדפרס, המערכת שנחשבת הכי פופולארית, אהובה ומצליחה היום בעולם, הוא בעל מקצוע שירים לכם את האתר שתמיד חלמתם עליו למטרה אחת חשובה: להתחיל תהליך קידום אתרים נכון וחכם מההתחלה להבטחת הישגים בתוצאות החיפוש.

בניית אתר אינטרנט בוורדפרס היום מבטיחה התאמה וסיכויי הצלחה גדולים לתהליך קידום אתרים אורגני יותר מכל מערכת אתרים אחרת שקיימת היום בשוק.

אם משווים את וורדפרס למערכות כמו וויקס, דרופל, ג’ומלה או לייבסיטי – וורדפרס תמיד יוצאת כשידה על העליונה (שווה לקרוא את המאמר שכתבתי על וויקס VS וורדפרס בתהליך הקידום).

הרבה אנשים בוחרים וויקס בגלל שיש סטיגמה שמערכת האתרים של וויקס היא יותר ידידותית וקלה למשתמש בניגוד לוורדפרס שנראית “מפחידה” או “מאיימת”.

האמת היא שזה באמת נכון, וויקס באמת נראית יותר קלה להבנה ולניהול האתר. אך זה לא אומר שוורדפרס גם לא קלה לניהול, והיום עם התקדמות והתפתחות הוורדפרס, היום קל לנהל אתר וורדפרס ממש באותה קלות שאפשר לנהל אתר בוויקס!

לבחור בונה אתרי אינטרנט בוורדפרס שהוא גם מקדם אתרים

יש הרבה יתרונות בבחירתי כבונה אתרי וורדפרס פרילנסר, ומיד אציין למה כדאי לכם לבחור בשירות בניית אתרים בוורדפרס שאני מציע לכם:

קודם כל, אני פרילנסר, לכן כל לקוח אצלי מקבל יחס אישי ו-VIP. בניגוד לחברות בניית אתרי וורדפרס אחרות, אצלי הלקוח הוא שלי בלבד כך שאני מטפל לכם ועושה לכם הכל.

זה אומר שלכל שאלה / פניה / בקשה / הערה / הארה אתם פשוט פונים רק אלי. אתם לא תעברו בין מיליון אנשים בחברה ותיפלו בין הכיסאות.

אני מספק לכם את הכל: כתיבת תוכן לאתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש, עיצוב האתר לצד בונוסים שמספקים רק מקדמי אתרים כמו יצירת מפות אתר, כלים לקידום של גוגל המאפשרים סטטיסטיקות ומעקב כמו כלי מנהל אתרים וגוגל אנליטיקס – כל זה ועוד הרבה אתם מקבלים כבר בתהליך בניית האתר!

כך שהאתר שלכם יעלה לאוויר, הוא כבר יהיה מוכן ובנוי מצוין לצורך קידום אתרים אורגני ויהיה מותאם לדרישות של גוגל ב-100 אחוז. מה שבעצם חוסך לכם זמן וכסף!

אז בשעה טובה יש לכם אתר. מה עכשיו? עכשיו אתם צריכים פרסום. זה כמו בעל עסק שפותח חנות חדשה – כמה שהיא יפה, מסודרת ומתאימה ב-100 אחוז לעוברי אורח ולקוחות חדשים, אנשים לא יגיעו ויכנסו אליכם רק כי האתר יפה.

כאן אתם צריכים פרסום נכון וחכם, אז במקום לחפש מקדם אתרים ולהתחיל עכשיו למצוא מישהו חדש שאתם יכולים לסמוך עליו – האתר יקודם על ידי וימשיך להיות מנוהל אצלי!

גם חוסך לכם זמן בלחפש פרילנסר או חברה חדשים שיעסקו בקידום וגם כסף כי האתר לא צריך להיות מותא לקידום, הוא נבנה כמתאים לקידום, וגם האתר לא עובר לידיים אחרות – כי במקרים כאלו טוב שהאתר אצל בן אדם אחד שמטפל ומכיר אותו.

מה שקורה הוא שכשהאתר עובר לידיים אחרות, הוא משתנה. הרי כל אחד עובד בצורה מסוימת, ושמישהו חדש נכנס לכם לניהול האתר הוא צריך ללמוד את האתר, להבין מה נעשה בו והוא עובד בצורה אחרת – כל זה תהליך שלוקח זמן וכסף שאפשר לדלג עליו בקלות!

צרו קשר עוד היום עם מתן כהן בונה אתרי אינטרנט בוורדפרס !

אם קראתם את המאמר שלי על בונה אתרי אינטרנט בוורדפרס ואתם רוצים בונה אתרי אינטרנט איתו תוכלו לצאת לדרך ולהתחיל את תהליך הפרסום והחשיפה שלכם באינטרנט ובגוגל, אשמח ללוות אתכם מתחילת בניית האתר והקידום שלו בגוגל!

תרגישו חופשי להתקשר אלי למספר 050-5869056 או לשלוח לי מייל לכתובת [email protected] וביחד נצא יד ביד למסע מרגש בדרך לחשיפה המיוחלת ועד ההצלחה !

רוצים שאני אצור קשר אתכם? מלאו את הפרטים שלכם בעמוד צרו קשר ואחזור אליכם בהקדם!

לעוד מאמרים, טיפים, מדריכים והמלצות היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button