fbpx

תגיות ושימושן בקידום אתר – מילות המפתח שלך באינטרנט!

הפוסט הבא נכתב בשביל מטרה אחת פשוטה: לעזור לכם להבין מה זה תגית, ולמה היא עוזרת בקידום האתר. קודם כל, יש 2 סוגים של תגיות: תגיות טקסט, ותגיות HTML. הפוסט הבא מתמקד בתגית הראשונה שמניתי: תגיות טקסט.

מה זה תגית? ואיך זה עוזר לנו בקידום האתר?

תגיות ושימושן בקידום אתרתגית, או באנגלית tag, זו בעצם מילת מפתח שבה אנחנו משתמשים במהלך עבודתנו בקידום האתר, ובמיוחד שאנחנו כותבים בלוג.

אם תשימו לב, כשאתם רושמים פוסט בבלוג יש לכם אפשרות בצד שמאל בניהול אתר להוסיף תגיות (ראו תמונה).

בהמשך, אפשר לצרף לעמוד הראשי באתר שלנו או בדפים שונים באתר “ענן תגיות” בו יופיעו כל התגיות שהוספנו למקום אחד.

ניקח את הפוסט הזה לדוגמא: הפוסט הזה – על מה הוא מדבר? על תגיות, במיוחד על תגיות טקסט. אלו הנושאים העיקרים שלו. אז מה המילות מפתח שלנו פה? “תגיות” או “תגיות טקסט”.

אז אנחנו פשוט מוסיפים את זה בחלון תגיות. מה זה עוזר לנו בעצם? אם נצרף לעמודים שלנו באתר את הענן תגיות, הוא יאסוף לנו את כל התגיות שרשמנו מכל הפוסטים, ויאגד אותם לאותו חלון.

כך שאם למשל נלחץ על מילה אחת מתוכו, שרשמנו כתגית באחד הפוסטים, כמו למשל על המילה “תגיות”, אני אגיע ישירות לכל הפוסטים שכתבתי בו רשמתי את “תגיות” כתג.

ככה בעצם אנחנו מרכזים את כל הפוסטים שבו עסקנו בנושא “תגיות” לדף אחד באתר שלנו. לא רק שזה עוזר לנו לעשות סדר באתר, זה מקל על הגולש, שנגיד רק רוצה לקרוא מה כתבתם באתר על המילה תגיות, אז הוא נכנס לענן תגיות, לוחץ על המילה ונהנה.

אז איך זה עוזר בקידום האתר? קודם כל, אנחנו במהלך הקידום משתמשים במילות מפתח כדי לקדם את העסק.

למשל, המילות מפתח של האתר שלי הוא מקדם אתרים, קידום אתרים ושיווק באינטרנט. אם אפתח תגיות על כל מילת מפתח שלי בנפרד, זה גם ייצור לי דף חדש עם המילת מפתח הזו וגם הדף תגיות יוכל להופיע לנו בדף של גוגל ולקדם את דף התגיות בנפרד!

שימו לב שאפשר לצרף תגיות רק לפוסטים שאתם כותבים ולא לעמודים, כך שאתם צריכים לפתוח בלוג לאתר שלכם. עוד סיבה למה בלוג חשוב לקידום האתר. אפשר לראות גם בפוסט הזה ממש, איך מתחת בולטות כמה מילים – אלו התגיות שבחרתי לצרף לפוסט הזה.

תגיות ושימושן בקידום אתר באמצעות הרשתות החברתיות

במהלך שיווק ברשתות החברתיות, ישנן רשתות, כמו טוויטר ואינסטגרם, שעושות שימוש בתגיות באופן קבוע.

טוויטר למשל, היא רשת חברתית שידועה בעיקר שירות אחד ועיקרי: לכתוב סטאטוס עד 140 תווים. במהלך ה-140 תווים, אנשים כותבים תג, כדי שאנשים ימצאו אותם ואף יעקבו אחריהם.

אותו דבר לגבי אינסטגרם. אם אתם לקוחות קבועים של אינסטגרם (ממליץ לכם לקרוא עוד על שיווק וקידום אתר באינסטגרם), בטח שמתם לב שיש מלא אנשים שמגיבים לתמונה של עצמם מלא מלא קשקושים באנגלית.

הקשקושים האלו הם בעצם תגיות. כל תגית נפתחת לעמוד משלה וגם שם אפשר למצוא את כל התמונות שאנשים השתמשו בתגית הזו, ממש כמו ענן התגיות באתר שלנו. גם שיווק בטוויטר זה אותו עקרון.

אז איך עושים תגיות באינסטגרם או בטוויטר? שם אין לנו אפשרות להוסיף תגיות, שם אנחנו בעצם עושים את התגיות באופן עצמאי.

משתמשים בסולמית (#), או בשמה הלועזי והמפורסם “האשטאג”, ואז רושמים את מילת המפתח שאנחנו רוצים שתשמש כתגית. ניקח דוגמא: פרסמתי תמונה באינסטגרם לגבי שרות שאני מציע על כתיבת תוכן לאתר.

מה המילות מפתח שמתאימים לזה? יתאים לזה: כותב תוכן לאתר, כותב מאמרים לאתר. נכון? אז ארשום את המילים האלו ואוסיף סולמית לפני כל מילה או משפט – שימו לב, אם מדובר על יותר ממילה אחת – אסור לעשות רווח, אחרת התגית שלנו תשבר. אז אני אכתוב: #כותבתוכןלאתר, #כותבמאמריםלאתר. וזהו, יצרנו תגית ברשת החברתית!

התגיות גם עוזרות לצבירת לייקים והבאת חברים ועוקבים חדשים.

למי שמחפש תגיות פופלאריות לרשתות החברתיות, יכול להיעזר באתרים רבים באינטרנט המספקים את התגיות הכי חשובות בהתאם לכל נושא.

יש לכם עוד שאלות על תגיות טקסט? הגיבו לי פה למטה ואשמח לעזור!

לעוד ממני היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button