קידום ושיווק אתר בגוגל פלוס + וגוגל פלוס + לעסק

גוגל היא ענקית האינטרנט, וזה כבר ידוע לכולנו, ואני בעצם לא מחדש שום דבר שאני כותב את זה. גוגל התחילה בעצם כדבר אחד, פשוט וקליל: מנוע חיפוש באינטרנט.

מנוע חיפוש שהגולשים נעזרים בו להגיע לתוצאות שהם חיפשו. עם השנים, גוגל נהייתה כבר "חברת על" ומנוע חיפוש לא הספיק לה - היא שמה דריכת רגל כמעט בכל תחום אפשרי בו אנחנו משתמשים או צריכים באינטרנט.

לדוגמא- גולש רוצה למצוא כתובת של עסק מסוים בארץ ולהגיע אליו - בשביל זה גוגל המציא את "גוגל מפות" או "גוגל ארת'". צריכים לאחסן את הקבצים שלכם בענן? בשביל זה הומצא "כונן גוגל".

צריכים להעלות או לצפות בסרטונים? בשביל זה גוגל קנה את יוטיוב (ראה גם שיווק וקידום סרטונים ביוטיוב).

צריכים מייל? בשביל זה גוגל המציא את "גוגל מייל" או בשמו המקוצר ג'ימייל. אז כמו שכבר הבנתם, אני יכול להמשיך בפירוט הזה עד אין סוף, כי בגוגל יש ה-כ-ל והוא כבר ממזמן לא מנוע חיפוש, הוא הרבה יותר מזה.

ואז, יום אחד בהיר בשנת 2011, גוגל החליט שהגיע הזמן שתהיה גם רשת חברתית באתר שלו. נו, זה גוגל, מה שלא יהיה להם רשת חברתית? אז גוגל החליטו שגם הם רוצים רשת חברתית משלהם ולהתחרות בפייסבוק - כי מה, רק שהם יצליחו?

לכן הם המציאו את גוגל פלוס, והיא בעצם רשת חברתית לכל דבר ועניין, ועושים בה שימוש רב בתחום של קידום אתרים. ואם תשימו לב, כל האתרים שמכבדים את עצמם ורוצים להתקדם בגוגל, מפרסמים קישור גם לגוגל פלוס שלהם במסגרת היצירת קשר ברשתות החברתיות, ואף מקדמים אותו כיישות בפני עצמה.

למה צריך את גוגל פלוס בכלל?

קידום ושיווק אתר בגוגל פלוס +אז נכון, יש מלא רשתות חברתיות, ומתוכן מלא רשתות שחייבים לעסק כמו ניהול עמוד בפייסבוק, עמוד בטוויטר ואף משתמש באינסטגרם, אבל גוגל פלוס היא רשת חברתית פשוטה וחשובה שכל אתר חייב, אבל פשוט חייב שיהיה לו אותה.

ולמה? קודם כל, עם כל הכבוד לכל הרשתות החברתיות, ויש כבוד (!), אסור לנו לשכוח שגוגל פלוס זו רשת חברתית, ולא סתם רשת חברתית - זו רשת חברתית של ענקית האינטרנט, והאתר שבעצם אנחנו עובדים כל כך קשה ורוצים לקבל את היחס ממנו כדי לקדם את האתר שלנו - הלא הוא גוגל!

אמנם גוגל רואה בעין יפה מאוד שיווק ברשתות החברתיות השונות, בלי יוצא מן הכלל, אבל אין ספק שקידום דרך גוגל פלוס יעלה לו עוד יותר את הערך של האתר, אחרי הכל, אתם משתמשים ברשת החברתית שלו.

אמנם גוגל פלוס עדיין לא תפס חזק את קהל הגולשים הישראלי, וספק אם הוא יתפוס, כי בינינו - יצא לכם לשמוע מישהו שואל "תוסיף אותי בגוגל פלוס!" או פרסומת שמהדהדת בקולי קולות "עקבו אחרינו בגוגל פלוס!" ? אבל כל זה לא אומר שאנחנו לא צריכים אותה. להיפך - אנחנו חייבים! יש בה כל כך הרבה יתרונות, ואותם אמנה כעת:

  1. סנכרון עם גוגל - קודם כל, הרשת החברתית הזו היא בעצם חינם לגמרי, ולא צריך לפתוח משתמש - כי בעצם, היוזר שלכם בג'ימייל הוא המשתמש שלכם. למשל, שאתם שולחים למישהו מייל, הוא רואה בצד פרטים שלכם מתוך עמוד הגוגל פלוס.
  2. אמצעי לקידום התכנים - אפשר בקלות להעלות לגוגל פלוס סרטונים, תמונות, מאמרים וקישורים לאתר
  3. יצירת קשרים עם עסקים אחרים - תוכלו להכיר ברשת עוד אנשים שאף עוסקים באותם תחומים ולפתח איתם קשרים
  4. כפתור גוגל+ : אפשר להוסיף כפתור גוגל פלוס לתכנים באתר כך שגולשים יוכלו לשתף את תכני האתר שלכם ישירות מתוך האתר

גוגל פלוס לעסק - חובה לכל בעל אתר!

כמו חשבון גוגל פלוס אישי, יש גם עוד עמוד גוגל פלוס שאתם חייבים לעצמכם כבעלי עסקים- עמוד גוגל פלוס לעסק, או בשמו השני: גוגל לעסק שלי.

מה זה בעצם ובמה הוא שונה מהפרופיל האישי שלנו בגוגל פלוס? אז ככה: בנוסף לעמוד האישי שלנו ובו הפרופיל שלנו ברשת החברתית הנ"ל, יש לנו עוד אופציה והיא מיועדת לבעלי עסקים: הקמת פרופיל עסקי.

בפרופיל הזה אנחנו רושמים את כתובת העסק שלנו (הכתובת הפיזית של החנות שלכם או כל מקום אחר בו אתם נמצאים ומעניקים בו שירות), רושמים את שעות הפתיחה והסגירה של החנות/העסק, נותנים מספר פלאפון ישיר, הוראות הגעה, קישור לאתר שלנו ועוד.

בכך אנחנו בעצם משפרים את הביצועים שלנו ואת הנראות של העסק שלנו בגוגל. בטח יצא לכם לחפש עסק בגוגל ולראות בצד את המלבן עם התמונות של העסק ומפה. זה בעצם מה שמעניק לנו השרות הזה - ואחרי שאנחנו עושים את זה, גם העסק שלנו יזכה למלבן משלו בצד שמאל בתוצאות החיפוש (ראו תמונה) ויעשה מין "סדר" לגולשים, יעזור להם ללמוד עוד עליכם ובכלל למצוא אתכם, ובכך להגדיל את קהל הלקוחות שלכם.

יש המון יתרונות בעמוד גוגל לעסק, ואלו חלק מהם:

  1. העסק שלכם יופיע במפות של גוגל וגולשים יוכלו להגיע אליכם גם דרך אפליקציית "גוגל מפות".
  2. יוכל לאפשר לגולשים וללקוחות שלכם להשאיר ביקורת עליכם בעמוד העסקי, כך שביקורות טובות עליכם יכולים לעזור לכם מאוד
  3. משפר את נראות העסק שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל
  4. מאפשר ללקוחות ולגולשים ליצור אתכם קשר בקלות
  5. מאפשר לשתף מידע בפרופיל עצמו וקידום תכני האתר והאתר עצמו

רוצים שאפתח לכם עמוד גוגל פלוס לעסק עם כל האפשרויות והכלים שאתם צריכים לשפר את נראות האתר בתוצאות החיפוש של גוגל?

תמונת נושא לגוגל פלוס עסקי כבר יש לכם?

זקוקים לשירותי קידום אתרים נוספים או אחרים?

צרו איתי קשר עכשיו ונדבר :)



עוד רשתות חברתיות לאתר שלך שיעניינו אותך...


פייסבוק
יוטיוב
טוויטר
גוגל פלוס +
אינסטגרם
פינטרסט
לינקדאין
טאמבלר
אז נכון, אין ספק שגוגל פלוס הוא בעל עדיפות בעיני גוגל ופתיחת פרופיל עסקי לאתר שלכם הוא צעד מבורך שעוזר המון לקידום האתר, אבל מגוון הרשתות החברתיות באינטרנט הוא עצום ולא כדאי לפספס את שאר הרשתות שיכולים לעזור לכם גם כן בקידום ושיווק האתר