fbpx

קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש – ההצלחה שלך היא ההצלחה שלי!

קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש היא היום בגדר חובה לכל בעל עסק או אתר באשר הוא אשר מעוניין להגיע לתוצאות ולקבל לקוחות רלוונטיים לתחומי השירותים אותם הוא מעניק.

קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפושהיום, בלי קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש, בעל העסק פשוט לא קיים. בעידן הנוכחי של האינטרנט כל בעל עסק ואדם עצמאי חייב לדאוג לעניין של בניית אתר וורדפרס. אתר האינטרנט משמש כמעין כרטיס ביקור של בעל העסק ודרכו בעצם הגולשים יכולים להגיע אל אותו אדם. אבל היום לא מספיק רק שיהיה אתר. זה כמו להכריז שאתם עצמאיים ופשוט לחכות שאנשים יגיעו אליכם.

בשביל שאנשים יגיעו אליכם, חייבים לדאוג לעניין של שיווק האתר באינטרנט ולעשות הכל כדי שהוא יתקדם בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל, כך זה מגדיל את הסיכויים שכמה שיותר אנשים יכנסו אליכם לאתר.

ופה אני מגיע לחלק נוסף – זה שיש לכם אתר וזה שהוא מקודם זה יפה מאוד, אבל חשוב לבדוק שהאתר הוא יפה, נקי, נעים לעין ולמשתמש. מה הרווחתם אם יש לכם רק אתר, הוא מקודם אבל בעצם ריק מתוכן ואפילו… משעמם? לכן חייבים לוודא ולדאוג לפני שמתחילים בתהליך קידום האתר שנושא כתיבת תוכן לאתרים מורגשת בו.
רובנו פשוט בונים אתר בשביל לעשות כסף. מה זה רובנו? אשקר אם אגיד שיש מישהו שבונה לעצמו אתר בשביל לא להגיע לתוצאה הזו. אבל לפעמים הניסיון רק לעשות כסף מונע מאיתנו לשים לב לדברים החשובים. כלומר, חשוב מאוד שהאתר יהיה מלא בתוכן מעניין, מקיף, עדכני, עוזר, שימושי, כזה תוכן שבאמת נכתב באהבה וברצון לעזור ולא סתם תוכן משעמם שנועד נטו לעשות כסף ודוחף בעצמו מלא מילות מפתח בלי רחמים.

כשאני מתחיל לקדם אתר, אני קודם כל מוודא שהבסיס באתר עצמו הוא טוב. זה לא יעזור לי אם פשוט אקבל אתר של לקוח לקדם, ואקדם מבלי שהאתר עצמו לא מוכן וראוי להתחלת הקידום. כן, כזה אני, פרפקציוניסט. לכן אני דואג שהאתר בנוי נכון מבחינת אופטימיזציה למנועי חיפוש , שיש בו מספיק תוכן יפה מקורי ומעניין (כי מי יעזור לי לקדם את האתר כדי שאנשים יגיעו אליו ובסוף ישתעממו וילכו?) והוא מספק מידע שימושי לגולשים, שבתקווה שכל העבודה הרבה שאני משקיע באתר, יהפכו בסופו של דבר בעזרת זה ללקוחות שלכם.

שמרו על קשר עם מקדם אתרים בגוגל !

יש לכם מה להגיב , להגיד או להוסיף על המאמר קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש? יש לכם שאלות נוספות על איך להתקדם בגוגל בעזרת מקדם אתרים או בעזרת הרשתות החברתיות כמו ניהול עמוד עסקי בפייסבוק ? הגעתם למצב שאתם לא מתקדמים ואתם זקוקים לייעוץ קידום אתרים ע”י מומחה קידום אתרים בגוגל ?

השאירו את תגובתכם פה למטה מתחת לפוסט ואגיב לכם בהקדם האפשרי או צרו איתי קשר דרך חלון הצ’אט למענה מהיר! אם אתם מעדיפים לדבר איתי אתם מוזמנים להיכנס לעמוד צור קשר באתר ולהרים אלי טלפון או מייל!

בחזרה לבלוג של מתן כהן מקדם אתרים

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button