fbpx

קידום אתרים באנגלית בחו”ל לקהל יעד אחר

קידום אתרים באנגלית בחו"לקידום אתרים באנגלית בחו”ל הוא שונה מתהליך קידום אתרים שנעשה בעברית לקהל יעד ישראלי.

אפשר גם להבין בקלות למעלה – בקידום אתרים באנגלית האתר מקודם בעצם בשפה אחרת מעברית, ולא כל מילה בעברית נשמעת לנו כמו שאנחנו חושבים וכמו שנהוג להגיד אותה במדינות אליהן אנחנו שואפים להתקדם – אנגליה, ארה”ב או אפילו קנדה.

חשוב גם לבצע מחקר מילות מפתח יסודי ומקיף של אותן מדינות שבהן נמצאות קהל היעד הספציפי אליו אנחנו שואפים להגיע.

בניגוד לקידום אתרים אורגני ורגיל בעברית אותם אנחנו מקדמים לפי מילות חיפוש פופולאריות בעברית, בתהליך קידום אתרים באנגלית בחו”ל הכל מתבצע באנגלית בלבד.

מה שאומר שגם כתיבת תוכן לאתר חייב להתבצע כולו באנגלית. חייבים גם לאפיין את האתר בהתאם לקהל היעד החדש שלנו, שסביר להניח שהוא לא ישראלי (אך זה משתנה מאתר לאתר ומתחום לתחום. יכול להיות אתר באנגלית שפונה לכל העולם וביניהם גם לישראלים, ואפילו אתר באנגלית שפונה ליהודים שלא מדברים עברית ועוד).

לכן כשמתחילים לקדם אתר באנגלית, חשוב להבין שהתהליך הוא תהליך די דומה סה”כ, אך יכול להיות שיהיה בו עוד תחרות רבה וייקח זמן להגיע לעמוד הראשון (במיוחד אם האתר חדש ובחיים לא עבר תהליך קידום, אבל שוב, זה דינמי ומשתנה מאתר לאתר ומתחום לתחום).

עליכם לבחור מקדם אתרים שבאמת יכול לספק את העבודה ולבצע את אותה עבודה גם באנגלית. לכן גם מקדם אתרים ישראלי יכול לבצע את העבודה בדיוק כמו מישהו דובר אנגלית שגר בחו”ל.

צרו קשר עם מתן כהן מקדם אתרים שעושה קידום אתרים באנגלית בחו”ל עוד היום !

יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט קידום אתרים באנגלית בחו”ל ? רוצים לדעת יותר על מה כרוך קידום אתרים בחו”ל מאשר קידום אתרים בארץ? יש משהו שהייתם רוצים לדעת לפני שאתם מתחילים בתהליך הקידום?

אתם מוזמנים להשאיר את תגובתכם פה למטה בתחתית הפוסט או להגיב דרך היוזר שלכם בפייסבוק, ואני אענה לכם מיד על כל שאלה או מענה.

מעבר לכך, אתם יכולים להרגיש חופשי לפנות אלי גם בפלאפון שמספרו 050-5869056 לשאול שאלות, להתייעץ, להזמין שירות קידום אתרים, ניהול עמוד פייסבוק עסקי, כתיבת תכנים ועוד.

אני גם תמיד שמח וזמין לענות על שאלות ופניות במייל שלי [email protected] בכל זמן נתון ומשתדל לענות כמה שיותר מהר. כי חשוב לי שהלקוחות שלי ידעו שיש להם אוזן קשבת, שירות ומענה כל הזמן.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button