fbpx

פוקימון גו כאמצעי לקידום ושיווק האתר באינטרנט – המדריך המלא

פוקימון גו כאמצעי לקידום ושיווק האתר באינטרנטפוקימון גו כאמצעי לקידום ושיווק האתר באינטרנט יכול לעזור לכם רבות בשביל למנף את האתר, להביא לו תשומת לב וגם גולשים חדשים שיהפכו ללקוחות שלכם!

נשמע לכם מופרך? תתפלאו, כבר אלפי עסקים ניצלו את שיגעון הפוקימון גו כדי למנף ולקדם את העסק שלהם על חשבון המשחק הפופולארי שהשתלט על העולם, וסביר להניח שכמה שאתם לא משחקים או מכירים את המשחק של פוקימון, אתם לא הצלחתם להתעלם מהטירוף ההולך וגדל סביבו, שכבר מהרגע בה המשחק יצא הוא שבר שיאים והפך למשחק והאפליקציה הכי ממכרים במכשיר הסמארטפון שלכם. אז תזכירו לי שוב מה זה קנדי קראש?

כתבה זו היא כתבה שלישית מתוך סדרת כתבות בהן אני כותב איך לנצל תופעת אינטרנט / תרבותית לקידום האתר ושיווקו באינטרנט. הכתבה הראשונה הייתה על תופעת “תהיה יוסף” ששיגעה את האינטרנט והשנייה הייתה על שימוש בשבוע הכפילים בפייסבוק לקידום העסק.

איך להשתמש באפליקציית פוקימון גו כאמצעי לקידום ושיווק האתר באינטרנט ?

אני מניח שרובכם לא יודעים בכלל מה זה פוקימון, אז אתחיל בהסבר קצרצר על קצה המזלג כדי שתתחילו להבין את הטירוף סביב המשחק לפני שאתחיל להסביר לכם איך ננצל את המשחק לתהליך קידום אתרים :

מדובר על מפלצות קטנות, מפלצות כיס בתרגום חופשי לעברית, שמסתובבות במרחב הפתוח שלכם (האפליקציה עושה שימוש במצלמה של הפלאפון כדי לשתול את הפוקימון במרחב שלכם, כלומר הופכת יצור וירטואלי אל תוך מה שאתם מצלמים במצלמה) ועליכם פשוט להשליך עליהם כדור בשם פוקדור, אליהם הם צריכים להיכנס בסופו של דבר. בעצם אתם צדים אותם ובמשחק עליכם לזרוק בול את הכדור על הפוקימון כדי שהוא יכנס לתוך הפוקדור. אבל היי, זה לא קל – אתם צריכים לצאת מהספה, לטייל לכם בעיר או בפארק ולהתחיל לחפש אותם, הם לא יופיעו לכם בקלות. וגם הפוקימון לא פראייר בכלל והוא לא יתן לכם לתפוס אותו כל כך מהר.

תוסיפו את העובדה שיש מאות פוקימונים מה שהופך את המשחק למגוון, וחלק מהפוקימונים נחשבים נדירים במיוחד מה שמעסיק את המשתמש אשר רוצה לתפוס את כולם וזה מה שבעצם גורם לכל העולם ואשתו לקום מהספה ולהתחיל לטייל ברחבי העיר, הארץ, המדינה ואף לחו”ל…

אז איך נשתמש בפוקימון לשיווק האתר שלנו באינטרנט?!

גם כבוד הנשיא השתמש בפוקימון והצליח לגרוף אלפי לייקים ושיתופים לעמוד הפייסבוק (צילום מסך)

לאחר שהבנתם מההסבר שלי על מה המשחק ולמה כולם בטירוף, נגיע לנושא שלשמו התכנסנו באתר שלי – איך אנחנו מנצלים את התופעה הזו של המשחק פוקימון גו כאמצעי לקידום ושיווק האתר באינטרנט ?!

יש אלפי דרכים ורעיונות איך לנצל את התופעה הזו לפני שהיא נעלמת (אבל לפי מה שנראה, היא לא תיעלם בעתיד הקרוב והיא רק מתגברת. קחו בחשבון שזה עוד לא יצא באופן רשמי בארץ, ככה שזה רק הפרומו!). כבר שיצא המשחק חלפו בראשי אלפי רעיונות שיווק וקידום בה אני יכול לנצל את זה כדי לעזור לעסקים שאני מקדם ומשווק, ואחת מהן היא בפוסט הזה ממש, שידעתי שיעזור ויעניין הרבה בעלי אתרים ועסקים שירצו לדעת מה יש לי לכתוב על זה (אתם פה קוראים את זה, זה אומר שדי הצלחתי, לא?)

אז רעיון ראשון הוא לנצל את זה לתהליך קידום ברשתות החברתיות – העלו תמונה של החנות שלכם / המשרד שלכם / סביבת העבודה שלכם כשפוקימון נמצא בתוכו. אתם יכולים לכתוב משהו כמו “תראו מי בא לבקר אותי!” או “גם פיקאצ’ו (שם של פוקימון) קנה אצלי ויצא מרוצה!” תנסו להיות מקוריים ולהרגיש חופשי עם הטקסט והתמונה. איך תעשו את התמונה הזו? פשוט מאוד – או שתבקשו מאחד הילדים שלכם (שבטח משחק בזה) או מחבר קרוב שיש לו את המשחק שיצלם לכם את המשרד או המקום שלכם דרך המשחק כאשר פוקימון מופיע בתוכו, או שתיעזרו במעצב גרפי או מישהו שקצת מבין בפוטושופ ושרבוטים “לשתילת” פוקימון במרחב שלכם (בפוטושופ זה יותר טוב כי אפשר לשחק עם זה וליצור משהו מצחיק שממש מתאים לעסק שלכם. כמו למשל לאתר של חברת קייטרינג אפשר לשתול פוקימון על שולחן אוכל). אם אתם צריכים עזרה בעיצוב תמונה כזו, אתם מוזמנים לפנות אלי.

התמונה הזו שתעלו לעמוד העסקי בפייסבוק שלכם יכולה לגרוף הרבה צחוקים, חיבה ובידור שיגרום למי שיתקל בתמונה לעשות לייק, לשתף וכן הלאה. אנשים יבואו בשביל לצחוק מהתמונה החביבה – ועל הדרך יתקלו בעסק שלכם ויכירו אתכם. ומי יודע, אולי בדיוק הם צריכים את שירותכם? או שאפילו זה יכנס להם המידע הזה עליכם לאיזה תא במוח ויום אחד שהם יזדקקו הם יזכרו בפוקימון הזה שהיה אצלכם במשרד. ככל שתהיו חברתיים יותר ותראו לאנשים שיש מי שעומד מאחורי העסק ואתם לא מזיקים, אנשים יזכרו אתכם יותר.

עוד רעיון שחשבתי עליו הוא שאתם יכולים להכריז על תחרות שמי שיגיע אליכם לחנות ויתפוס פוקימון יזכה להנחה או מי שיצלם תמונה של פוקימון אצלכם והתמונה הכי טובה שתאהבו תזכה לפרס. תנסו לזרום ולחשוב על איך לשלב את הפוקימון בעסק או באתר שלכם, הרי לא לכולנו יש חנויות וחלקנו עצמאיים ובלי משרד.

יש כאלו שהלכו יותר רחוק, כמו חנויות או רשתות שפשוט קנו מהמשחק עצמו את האפשרות שיהיו אצלהם פוקימונים כדי שאנשים יגיעו אליהם ללכוד אותם – ועל הדרך יצאו עם מוצרים שלהם.

בלי שום קשר, אתם יכולים להשתמש בתמונות של פוקימונים באתר או בפייסבוק ולנסות לשייך את זה לנושא העסק כך שזה יהיה קשור אליכם, כמו העצה הראשונה. ברגע שאנשים, שכבר נהיו מכורים למשחק ורק תראה להם תמונה של פוקימון הם יתחרפנו, יראו הקשר של פוקימון עם האתר שלכם, הם ישר יעצרו להסתכל עליכם. שימו לב אבל שהתמונה היא חוקית ומותרת לשימוש חופשי, כדי למנוע בעיות עתידיות.

משפט המחץ בפוקימון מאז ומתמיד הייתה “חייבים לתפוס את כולם!” וכמו המשחק הפופולארי, כאיש מומחה קידום אתרים, אני מאחל לכם שתתפסו את כל הגולשים ותהפכו אותם ללקוחות שלכם! 😀

שמרו על קשר עם מקדם אתרים בגוגל !

יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט? יש לכם שאלות נוספות על פוקימון גו כאמצעי לקידום ושיווק האתר באינטרנט ? השאירו את תגובתכם פה למטה או צרו עמי קשר דרך עמוד צור קשר ואענה לכם בהקדם האפשרי 😀

בחזרה לעמוד בלוג קידום אתרים

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button