fbpx

מומחה קידום אתרים SEO מקצועי

כשאתם רוצים לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגני של גוגל, ברור לכם שאתם הולכים לבחור מומחה קידום אתרים seo שיעבוד מולכם באופן שקוף, חוקי ונכון. אז לפני שאתם יוצאים למסע הזה של קידום אתר, אתם בטח דואגים לעשות שיעורי בית מול המחשב ולבדוק: מה עושה מקדם אתרים טוב למקדם אתרים מומחה ומקצועי? מי הוא המקדם אתרים הנכון שאני יכול לסמוך עליו בעיניים עצומות כדי שירים ויעלה את האתר שלי מבלי לקחת שום סיכונים על חשבוני ולפעול אך ורק באופן חוקי ונכון לפי חוקי המשחק של גוגל, כשהוא דואג לעדכן אותי בכל צעד וצעד שהוא עושה לי באתר וכך הוא משאיר אותי בתוך העניינים גם מבלי שאהיה מומחה גדול לאתר שלי? אלו כמה שאלות בסיסיות בלבד שעליכם לשאול את עצמכם לגבי קידום אתרים והמקדם אתרים שבחרתם כדי שיכנס לתוך המשבצת של מומחה קידום אתרים seo מקצועי.

מה עושה מומחה קידום אתרים seo באתר שלנו?

מומחה קידום אתרים seoקודם כל, עבודת הקידום היא לא עבודה של רובוט אלא של בן אדם בשר ודם שמשקיע מזמנו ונותן את כל כולו כדי להשקיע באתר שלכם וכדי שבסופו של דבר תראו תוצאות והאתר לאט לאט יתקדם בתוצאות האורגניות של גוגל. יש לקחת בחשבון שהתהליך הוא לא תהליך מהר, ואם המקדם אתרים שלכם קידם לכם את האתר מהר, כדאי שתתחילו לדאוג ולהגיד “פה חשדתי” כי זה כמעט בלתי אפשרי מבלי “להיעזר” בקידום שחור, שבאותה שניות שבה עליתם ככה למעשה תרדו לאחר שגוגל ישחרר עדכון פינגווין ובו הוא סורק את כל האתרים שפעלו שחור ומעיף אותם מהתוצאות. ככה שכמו שבחיים האמיתיים מחוץ לעולם קידום אתרים seo נהוג לומר “טחנות הצדק טוחנות לאט” ככה זה בגוגל. גוגל משמש כמו שופט עליון מעל האינטרנט, ואנחנו, הגולשים הקטנים והמסכנים משמשים כמו נמלים קטנים בעולם הענק של האינטרנט. גוגל יושב בשקט בצד, בוחן את התנהגות הגולשים ולא מגיב. אבל כשהוא יגיב, או אוהו! איך הוא יגיב. אתם תעופו ולא תדעו איך זה בא לכם, והמתחרים שלכם, שפעלו בדרכים חוקיים ובהתאם לדרישות של גוגל, יכנסו למקום הגבוה שלכם בדרך חוקית, אותו מקום בדיוק שאתם הגעתם אליו בדרכים שחורות. זה צדק באינטרנט רבותיי, אך לצערי העדכון של הפינגווין מתעכב לפעמים ויכול לקחת מכמה חודשים עד שנים, ולכן אלו שמקדמים שחור נהנים מההפקר, והמקדמים שפועלים לפי הדרישות של גוגל ממש על פי הספר קצת “אוכלים אותה” על זה שהם טובים ואיכותיים וממש “ילדים טובים ירושלים”. זו אחת הסיבות שהמון מקדמי אתרים לפעמים מרימים ידיים ופורשים כי נמאס להם שהעבודה האיכותית שלהם לא זוכה להכרה מצד הלקוח ומצד גוגל, שאפשר להגיד שכולנו תלויים בגחמות של ענקית החיפוש.

אז מה הסוד להיות מומחה קידום אתרים מקצועי seo ?

לפי דעתי האישית זה פשוט לא לוותר. כל פעם להעלות מאמר חדש לאתר, לעשות לו אופטימיזציה למנועי חיפוש ובהתאם לדרישות של גוגל, לבדוק מילות מפתח ועוד, כמו שגוגל רוצה. לא רואים עדיין תוצאות? לא קרה כלום. להמשיך! כל הזמן. אי אפשר לדעת מתי זה יקרה, אבל זה יקרה בסוף ואתם תעלו ותהיו שם בשביל להישאר. לכן גם עליכם חלה החובה להבין שזה תהליך לא מהיר ועליכם לסמוך על המקדם אתרים שבחרתם, ולפעמים פשוט להבין שכל עכבה היא לטובה. אפילו את רומא לא בנו ביום. בינתיים אפשר להשתמש בפלטפורמות אחרות לשיווק העסק כמו ניהול דף עסקי בפייסבוק, העלאת סרטונים ליוטיוב ועוד. ולשנן כל הזמן בראש את השיר של הדג נחש: “אני לא מוותר, אני לא מוותר!” כי הנחישות בסופו של דבר משתלמת, ולאחר זמן מה אתם תשכחו שחיכיתם כל כך הרבה ואז תתחילו סוף סוף לראות תוצאות ולהניב פירות. כי כמו שאומרים (וואי, מה יהיה איתי עם פתגמים היום? אני ממש פורח במהלך כתיבת המאמר הזה) “מי שטרח בערב שבת – יאכל בשבת”.


יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט? יש לכם שאלות נוספות להפנות לאיש מומחה קידום אתרים seo כמו כמה עולה קידום אתרים, מה זה קידום אתרים אורגני ועוד ? השאירו את תגובתכם פה למטה ואגיב לכם בהקדם האפשרי 😀

לעוד ממני ולעוד מידע היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button