fbpx

דבר איתי דוגרי: כמה עולה קידום אתרים אורגני בגוגל ?

כמה עולה קידום אתרים אורגני בגוגל ? מה נחשב מחיר נורמלי ושפוי כדי להתקדם בתוצאות של גוגל מבלי להיפגע המון בכיס? זו השאלה שאותה שואל כל בעל עסק ובעל אתר באינטרנט, אשר רוצה להגיע לקהל היעד שלו ע”י התקדמות בתוצאות של גוגל במילים שהלקוחות שלו יחפשו, כדי להגיע ישירות אליו, בסופו של דבר.

הרי זו המטרה של כולנו בסופו של דבר, כמו שלי חשוב שמי שיחפש קידום אתרים יגיע דווקא אל האתר שלי. אז נו, כמה עולה קידום אתרים אורגני בגוגל ? לא אמשוך אתכם יותר מדי כמו שעושים בדר”כ בכתיבת תוכן לאתרים (כי רוצים שתשארו באתר כמה שיותר, גוגל יראה שהאתר מעניין והוא יקדם את האתר) ואגיע ישר לעניין – בואו נדבר על מחירים!

על סמך מה נקבע המחיר של חבילת קידום אתרים אורגני?

כמה עולה קידום אתרים אורגני בגוגל ?קודם כל, אציין שנושא קביעת המחיר הוא אינדיבידואלי ומשתנה. פה אספר לכם כיצד אני מחשב את המחיר, אך יכול להיות שמקדם אתרים אחר יחליט לתמחר על סמך גורמים אחרים, לכן מומלץ לשאול קודם את המקדם איך הוא החליט לתמחר ועל סמך מה הוא נותן את המחיר.

דבר ראשון וחשוב בקביעת המחיר הוא שהמחיר יהיה על סמך כמות השירותים שאתם מקבלים ממקדם האתרים שלכם. למשל, בחבילת קידום אתרים אורגני הבסיסית שלי אפשר למצוא מגוון שירותי קידום אתרים רחב: שיווק האתר, אופטימיזציה למנועי חיפוש, כתיבת בלוגים ועוד. אתם כמובן יכולים להגיד שאתם לא רוצים למשל שיווק האתר – שמספיק לכם רק למלא את האתר בתוכן, ופשוט לחכות שהוא יתקדם מבלי עזרה של שיווק, זה יכול להוריד מהמקדם את העומס והעבודה, וכמו כן גם יגרום למחיר לרדת.

אבל שימו לב שיש דברים שאי אפשר לחסוך עליהם בשירותי הקידום, למשל מקדם שאחראי על כתיבת התוכן ואתם מחליטים שהוא לא יעשה אופטימיזציה – שזה שלב הכרחי שנעשה מיד לאחר שעולה תוכן חדש לאתר, ומכאן שזו טעות ולא כדאי להוריד את זה מחבילת הקידום של מקדם אתרים אותו בחרתם שיקדם לכם את האתר.

הגורם השני והחשוב לא פחות, שאולי נעשה רק פעם אחת בלבד בתחילת תהליך הקידום ע”י מקדם האתרים, אבל יהיה לשירות הזה השפעה חשובה גם בהמשך העבודה – מחקר ביטויי מפתח !

לצערי יש המון בעלי עסקים שמזלזלים בשירות הזה, ולא חושבים על זה ברגע שהם בונים את האתר. כמו כן, גם לא כל בונה אתרים הוא מקדם אתרים, כלומר הוא יכול לבנות לכם אתר ולמלא אותו כבר בתוכן לדוגמא, והוא בכלל לא שילב בתוכן את מילות המפתח שלכם.

מה זה מילות מפתח? אלו מילים שאנשים יחפשו בגוגל כדי להגיע לאתר שלכם. למשל, בתחום שלי ברור שמישהו ירשום בגוגל מילים בסגנון “קידום אתרים בגוגל” וכדומה. אבל אסור להניח פה השערות, עלינו לעשות מחקר ביטויים יסודי, לאסוף את כל המילים הפופולאריות אצל הגולשים, להכין רשימה ולבדוק אילו מילים הכי חשוב לנו להכניס בתוכן האתר שלנו כדי שמישהו בעתיד יחפש את אותה מילה – הוא ימצא את האתר שלנו! זו עוד סיבה למה עדיף לבחור מקדם אתרים לבניית האתר שלכם.

לגבי חישוב המחיר – פה בטח תשאלו איך משפיע מחקר מילות המפתח על המחיר ולסיום כמה עולה קידום אתרים אורגני בגוגל ? התשובה היא תלויה בכם. כמה מילים תרצו לקדם? האם 5 יספיק לכם? האם 10 מילים, שעליהם המקדם יעבוד כדי להביא לאתר שלכם תוצאות טובות כשהגולש יחפש את אותם המילים האלו בגוגל ויגיע אליכם – זה מספק אתכם? הכל תלוי בתחום שלכם. יש תחום שקידום 5 מילות מפתח יהיה די והותר, ויש תחומים שאפילו 20 (כן, 20!) מילות מפתח לא יהיו מספיקים.

לסיכום, מומלץ לפנות למקדם אתרים ישר, אחראי, שקוף ומדבר לעניין לקבל הצעת מחיר מסודרת בה הוא יבדוק את התחום שלכם וייתן לכם מחיר הוגן ושפוי בהתאם.

שמרו איתי על קשר !

יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט? יש לכם שאלות נוספות על כמה עולה קידום אתרים אורגני בגוגל ? השאירו את תגובתכם פה למטה ואגיב לכם בהקדם האפשרי 😀

בחזרה לעמוד בלוג קידום אתרים

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button