fbpx

בניית אתרי אינטרנט בוורדפרס למקסימום הצלחה בתוצאות החיפוש של גוגל!

בניית אתרי אינטרנט בוורדפרסבניית אתרי אינטרנט בוורדפרס הם הדרך הכי טובה להתחיל עם העסק שלכם באינטרנט על הצד הטוב ביותר וברגל ימין.

אז למה בניית אתרים בוורדפרס הם הדבר הכי טוב שתעשו לעסק החדש שלכם כדי לקבל נוכחות והצלחה בקידום אורגני?

קודם כל, וורדפרס, לעומת מערכות אתרים אחרות, היא מערכת פתוחה עם קוד, מה שנותן לנו הרבה חופש פעולה וביצוע – אין הגבלה לכתבות, למאמרים, לדפים, למוצרים ולקטגוריות (אם מדובר באתר חנות) שאפשר לכתוב ולהעלות לאתר.

בנוסף, בוורדפרס עומדות בפנינו אינסוף אפשרויות של תוספים כמו תוספי אבטחה, תוספי קידום שעוזרים לאנדקס את המאמר או הדף על הצד הטוב ביותר בגוגל ועוד.

בנוסף, בניגוד למערכות אתרים אחרות כמו בניית אתרים בוויקס, אתם חופשיים לקנות את הדומיין של האתר ואת האחסון שלו בכל מקום שתרצו ועל איזה שרת שתרצו, כך שאתם 100 אחוז לא מוגבלים לשום דבר.

בתור מקדם אתרים, וורדפרס זו הבחירה האהובה עלי לקידום אתרים אורגני בגוגל ולקידום בכלל.

המערכת של בניית אתרים בוורדפרס היא מאוד פשוטה וקלה להבנה, וגם לאחר שאני מעביר הדרכה ללקוחות שלי בסיום בניית האתר הם מבינים מיד שהשד לא נורא כל כך.

היתרון בבחירה בי לבניית האתר, שאני מקדם אתרים פרילנסר שגם מומחה לבניית אתרי אינטרנט בוורדפרס, הוא בכך שאני מרגע בניית האתר מכין את האתר ומנגיש אותו עבור קידום אתרים אורגני.

כלומר, אני דואג לעשות לכל עמודי האתר SEO מקיף ומלא-

אני מעניק שירותי כתיבת תוכן לאתרים, לאחר מכן אני מבצע לכל התוכן אופטימיזציה למנועי חיפוש, אני כבר דואג להיררכיה הנכונה של הקישורים באתר, אני בונה מפות אתר, מסדר ללקוח כלי מנהל אתרים וגוגל אנליטיקס ועוד ועוד.

ברגע שהלקוח מקבל את האתר שלו מוכן, הוא כבר מאונדקס בגוגל, ובמיקומים לא רעים בתור העובדה שמדובר באתר חדש לחלוטין שנולד ממש הרגע עם דומיין חדש שנקנה לא מזמן.

הרי אתם בטח הבנתם שכל התהליך הזה של קידום אתרים זה תהליך שיכול לקחת זמן.

אם מקדם אתרים פרילנסר יבנה לכם את האתר, אתם גם חוסכים זמן וגם חוסכים כסף כי כבר בתהליך בניית האתר אני בונה את האתר בהתאם לבקשות של גוגל ומוודא שהוא מותאם לקידום אורגני ב-100 אחוז.

מעוניינים בשירות בניית אתרי אינטרנט בוורדפרס? צרו איתי קשר!

לכל שאלה, בקשה, הערה או הארה אשמח לענות ולייעץ במספר הפלאפון שלי 050-5869056 ולבנות לכם את האתר שתמיד חלמתם עליו בוורדפרס, המערכת הכי טובה לתהליך קידום אתרים אורגני בגוגל !

כמו כן ניתן גם לשלוח לי מייל לכתובת [email protected] או למלא את הפרטים שלכם בעמוד צור קשר ואחזור אליכם מיד לאחר שאקבל את הפניה שלכם!

למידע נוסף כולל מדריכים, טיפים והמלצות שיעזרו לכם להגיע לאתר המושלם ולקדם אותו בהצלחה היכנסו לבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button