fbpx

בניית אתרים בוורדפרס ולאחר מכן קידום האתר בגוגל – אצל אדם אחד!

אם אתם בעלי מקצוע או בעלי עסק שמתכוונים בקרוב לעשות את דריכת הרגל הראשונה שלכם בעולם האינטרנט הענק ולפתוח אתר אינטרנט חדש, המאמר הזה על בניית אתרים בוורדפרס הוא בול בשבילכם.

גם אם עשיתם כבר שיעורי בית וכבר אתם יודעים קצת מי נגד מי, מה זה seo ומה זה אתר וורדפרס, אתם בטח כבר הספקתם להבין דבר אחד פשוט: אתם צריכים מישהו שתוכלו לסמוך עליו כדי שיבנה לכם אתר. אבל איזה אתר צריך? הרי אני משער לעצמי שאתם לא מתכוונים לפתוח אתר בסגנון יאהו או אתר כמו “וואלה!” אלא לפתוח אתר צנוע, קליל לגלישה, ושיבטא את עצמכם ואת השירותים שאתם מציעים על הדרך הטובה ביותר. ולאחר מכן, שהמומחה בונה אתרים יסיים לעבוד ולבנות את האתר שלכם, הוא ידאג שהאתר יהיה טוב כדי שתוכלו אחר כך להעביר את מפתחות הניהול לאיש מומחה קידום אתרים כדי שהוא ימשיך את העבודה וידאג לקטע של השיווק והקידום בגוגל על הצד הטוב ביותר.

אז לפני שיוצאים למסע הזה של הקמת אתר, מה אנחנו צריכים לבדוק? למי עלינו לפנות? מי עושה מה ואיך? איזה אתר צריכים כדי שאחר כך ימשיך איתנו לקידום בגוגל? המשיכו לקרוא!

למה עדיף לבחור בעל מקצוע אחד שהוא גם בונה ומקדם אתרים

בניית אתרים בוורדפרסיש אנשים שבוחרים לעשות ככה: הם מחפשים בונה אתרים שיבנה להם את האתר, ולאחר מכן שהאתר מוכן הם חושבים שפה הסתיימה העבודה, ולא עושים כלום. אלו שכן מבינים קצת יותר יודעים שפה העבודה לא נגמרה ופה כבר הקטע של השיווק והקידום צריך להיכנס ועליו צריך לשים דגש מעכשיו כדי שיגיעו גולשים חדשים שיהפכו ללקוחות החדשים שלכם. לכן הרוב המוחץ, מיד לאחר סיום בניית האתר ועלייתו לאינטרנט, בדרך כלל פונים לחברת קידום אתרים או מקדם אתרים פרילנסר שימשיך את העבודה. הטעות הגדולה היא, שרוב בעלי המקצוע ממשיכים עם בונה האתרים שלהם שהוא בעצמו לא מקדם אתרים. כלומר, לאחר סיום האתר הבונה אתרים יכול להגיד ללקוח שלו: “מזל טוב! סיימתי ויש לכם אתר. עכשיו אתם צריכים לקדם. שאקשר אתכם לחבר שלי שהוא מקדם אתרים / לחברת קידום אתרים מומלצת?” אנשים, שאין להם הרבה סבלנות להקיש בגוגל את צמד המילים מקדם אתרים ולחפש בעצמם את המקדם שלהם, הולכים כבר עם הבונה אתרים, שההמלצה שלו היא לא דווקא זאת שתביא לכם הצלחה. יכול להיות שהוא מקבל בונוס על זה שהוא הביא להם לקוח, או הנחה כלשהי, או שמדובר בהסכם הדדי ביניהם. בכל מקרה, אתם יכולים ליפול על חברה שתקדם אתכם רק קידום אתרים ממומן מבלי שתדעו ורק תשלמו על קליקים של אנשים שהם לא בהכרח לקוחות פוטנציאלים אלא המתחרים שלכם שרוצים להעיף אתכם מגוגל (בקידום אתרים ממומן, מציעים תקציב מסוים על מספר מסוים של הקלקות. אם למשל שמתם 100 שקל על 30 קליקים, ברגע שעשו לכם 30 קליקים – התקציב יגמר והמודעה תעלם. ואז תצטרכו להציע סכום יותר גבוה כדי להופיע שוב וכך חוזר חלילה).

הרבה אנשים נכווים מהקידום הממומן מה שאף גורם להם לא לרצות אפילו לשמוע או להשקיע בקידום אתרים אורגני, שהוא הקידום המומלץ ביותר לאחר בניית אתרים בוורדפרס כדי להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל בדרך חוקית, רגילה ואורגנית מבלי לשלם כסף לגוגל ומבלי להיות תלוי בקליקים של אנשים. עשו לכם קליק? בקידום אורגני זה רק רווח שלכם, כי זה אומר שאנשים התעניינו באתר שלכם, נכנסו, גלשו, נחשפו לשירותים שלכם וקראו בו.

בחרו במתן כהן מקדם אתרים לבניית אתרים ולאחר מכן קידומם בגוגל!

לבחור מישהו מהאינטרנט שיבנה לכם אתר זה לפעמים כמו לקחת חתול בשק ואני מבין את החששות של האנשים. זה כמו להחליט לעשות שיפוצים בבית, ואין דבר שאנשים יותר שונאים מלהתעסק עם שיפוצניקים – הרי הם פרילנסרים שלוקחים את הזמן, עושים מה שבא להם, כן באים, לא באים – יש אפילו בדיחה שאומרת שאם אתה רוצה לקלל מישהו, תאחל לו “הלוואי שתעשה שיפוץ”. אבל חשוב לזכור שלא כל השיפוצניקים כאלו, ככה גם בעולם של בניית אתרי וורדפרס וקידום אתרים בגוגל.

פשוט צריך לדעת לבחור את האנשים בפינצטה, להכיר אותם ולדעת שוואלה, אתם יכולים לסמוך עליהם. כשאתם בוחרים במתן כהן, אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שהאתר שלכם בידיים טובות. מתן גם בונה אתרי וורדפרס וגם עושה קידום אתרים בוורדפרס. אתם לא עוברים אצל אלפי פרילנסרים והאתר החדש שלכם לא עובר בין אלפי ידיים ונופל בין הכיסאות. פה מדובר בבעל מקצוע אחד שמכיר את האתר שלכם מא’ עד ת’, עוד מהרגע שהיה דומיין, יודע בדיוק מה נעשה באתר ומה צריך לעשות בו, דואג שהאתר יהיה אתר רספונסיבי ועוד, מה שגורם לעבודה להיות אחידה ונכונה על ההתחלה וככה הקידום בגוגל יותר טוב כי אם מבטיחים שהבסיס של האתר שלכם טוב מההתחלה הכל ילך הרבה יותר טוב, כי מי שבונה את האתר שלכם הוא גם מקדם אתרים במקצועו שיודע בדיוק מה גוגל אוהב ואיך להאכיל אותו במה שהוא צריך ורוצה.

וכשהבסיס טוב, הכל הרבה יותר טוב. לכן עדיף לבחור מקדם אתרים שיבנה לכם את האתר, ושכל ההערות/הארות/בקשות/שאלות שלכם תוכלו להפנות רק לבן אדם אחד – לבונה ולמקדם האתר שלכם. ואם במהלך המאמר שאלתם את עצמכם במקרה – למה אתר וורדפרס? שמעתי שדווקא ג’ולה נחמד וקל. ומה רע באתר וויקס? לכן ממליץ לכם בחום לקרוא את המאמר שהכנתי ובו כל היתרונות בתהליך קידום אתרים בוורדפרס .


שמרו על קשר

יש לכם מה להגיב או להגיד על הפוסט? יש לכם שאלות נוספות על בניית אתרים בוורדפרס ? השאירו את תגובתכם פה למטה ואגיב לכם בהקדם האפשרי 😀

עוד מאמרים שימושיים תוכלו למצוא בבלוג שלי.

יצירת קשר מהירה עם מתן כהן >>

אז מה היה לנו במדריך הזה?
מתן כהן
מתן כהן

מקדם אתרים פרילנסר אשר עוזר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להתקדם בגוגל, לקבל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות ובכלל לעקוף את המתחרים!

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר:
חכו! יכולים לעניין אתכם גם הפוסטים הבאים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן מוגן

לניוזלטר שלי כבר נרשמתם?!

הירשמו וקבלו למייל מבצעים, הנחות, מידע שימושי, מדריכים ועוד טיפים סודיים לשיווק – לפני כולם!

Call Now Button